امروزه صنعت حمل و نقل بیش از هر زمان دیگری پیشرفت کرده و از بهترین متدها برای آن استفاده می شود، برای حمل کالاها در حجم زیاد از کانتینرها استفاده می شود که هر کدام دارای اندازه های مختلفی می باشند، برای پوشش دادن کانتینرها بهترین راه ممکن استفاده از پارچه کانتینری می باشد که در برابر بسیاری از عوامل محیطی مقاوم می‌باشد.
برای اینکه بهتر بتوانید این محصول را بشناسید،‌ راهنمای خرید آن را برایتان آورده‌ایم تا با اطلاع کامل بتوانید خرید خود را انجام دهید. اگر به فروشگاه‌ پارچه ار آر ای سری بزنید می‌توانید مدل های مختلفی از پارچه کانتینری را ببینید و برای سفارش آن اقدام نمایید.

پارچه کانتینری

مزیت های پارچه کانتینری چیست؟

مزیت های فراوان پارچه کانتینری باعث شده تا بخش زیادی از حجم خرید پارچه به این محصول تعلق بگیرد، همانطور که می‌دانید اشعه خورشید دارای امواج فرابنفش است که به ساختار بسیاری از اجسام و موجودات آسیب می‌زند، این اشعه خاصیت تخریب بالایی دارد و در مدت زمان کوتاهی باعث سستی و تخریب می‌گردد.
خوشبختانه پارچه کانتینری ضد اشعه فرابنفش است و در برابر آن بسیار مقاوم می‌باشد، همین امر سبب شده تا عمر و دوام این پارچه بسیار بالا باشد و تا سال های زیادی بتوان از آن بهره برد.
کسانی که از آن استفاده کرده‌اند همگی از عمر و دوام آن رضایت کامل داشته‌اند، از آنجایی که در داخل کانتینر کالاها قرار دارند،‌ باید یک لایه حفاظتی بر روی کانتینر کشیده شود که در این شرایط پارچه کانتینری استفاده می‌شود.
این پارچه ضد رطوبت است و مانع از ورود آب اضافی به داخل کانتینر خواهد شد، در نهایت کالاها در کانتینر سالم باقی می‌مانند و به راحتی به مقصد خود می‌رسند، کانتینرها در حمل و نقل دریایی و زمینی تا ساعت ها در معرض باد، باران و خورشید قرار می‌گیرند که باید برای آنان چادر کانتینری خوب تهیه گردد.
وجود این چادر باعث می‌شود تا این عوامل محیطی نتوانند به بار داخل آن آسیبی وارد نمایند، نکته مهم دیگر که باید درباره این پارچه بدانید،‌ استحکام زیاد آن می‌باشد، در واقع این موضوع باعث بیشتر شدن امنیت بار می‌شود به طوری که آن را از خطر دستبرد و دزدان که به قصد سرقت یا آسیب رساندن به اموال و کالا های موجود درون کامیون سعی در ورود دارند حفظ خواهد کرد، پارچه کانتینری باکیفیت نباید با چاقو بریده شود پارچه های فروشگاه ام ار ای از کیفیت مطلوبی برخوردار است بدین صورت که دارای چندین لایه محکم و قوی می‌باشد.

جنس پارچه کانتینری چیست؟

پارچه کانتینری از الیاف مختلفی ساخته می‌شود که باعث بروز ویژگی های خاصی در آن پارچه می‌گردد، لایه اصلی این پارچه از برزنت است که به عنوان یک ماده مقاوم شناخته می‌شود، با توجه به مقاومت بالای برزنت در برابر عوامل محیطی، همواره در ساختار بارانگیر، آفتابگیر و چادرها به کار می رود و نقش مهمی را برعهده دارد.
برای اینکه پارچه دارای کیفیت بالاتری باشد،‌ یک لایه پلی استر هم بر روی آن قرار می‌گیرد، پارچه پلی استر به عنوان یک لایه حفاظتی مانع از ورود آب به داخل پارچه می‌گردد و در نهایت آن را خشک نگه می‌دارد.
این پارچه به دو شکل یک رو و دو رو تولید می‌شود که در هنگام خرید آنلاین پارچه می توان هر دوی آن ها را تهیه نمود، در صورتی که بر روی هر دو بخش پارچه لایه پلی استر قرار داده شود، این پارچه از نوع دو رو خواهد بود، قطعا کیفیت این محصول نسبت به نمونه های یک رو بهتر است و عمر مفید بیشتری نیز خواهد داشت.

پارچه کانتینری
اکثر کسانی که به دنبال خرید پارچه عمده ارزان قیمت هستند این محصول را ترجیح می‌دهند، همانطور که گفته شد ساختار این پارچه ها از الیاف مصنوعی می‌باشد، شاید در ابتدا فکر کنید که این مسئله در آتش سوزی ها ممکن است خطرساز باشد. خوشبختانه ساختار این پارچه نسوز است و در برابر حرارت مقاومت بسیار بالایی دارد.
پس در هنگام آتش سوزی می‌تواند به خوبی از وسایل داخل کانتینر حفاظت نماید، ضخامت پارچه های کانتینری نیز دارای تنوع زیادی است که این موضوع کار شما را برای خرید پارچه آسان تر کرده است.
در صورتی که طول عمر پارچه برایتان اهمیت زیادی دارد،‌ بهتر است که از محصولات ضخیم تر استفاده کنید، این عامل بر روی قیمت پارچه هم موثر است و با بیشتر شدن ضخامت باید هزینه بیشتری هم بپردازید.

نتیجه گیری

داشتن یک پارچه کانتینری برای حمل و نقل درست کالاها در کانتینر ضروری است، شما باید به خوبی با ویژگی های پارچه کانتینری خوب آشنا باشید تا هنگام خرید پارچه دچار گمراهی نشوید و بهترین تصمیم را بگیرید، در این مقاله تلاش کردیم تا اطلاعات لازم برای انجام یک خرید درست و حرفه ای را در اختیار شما قرار دهیم.