پارچه برزنت یکی از مهم ترین منسوجاتی است که در سال های اخیر از آن استفاده های زیادی می‌شود. این پارچه کارایی های مختلفی دارد برای ساخت مواردی همچون چتر و چادر مسافرتی از آن استفاده می‌شود.
به طور کلی پارچه برزنت دارای ساختار ضدآب است و اجازه عبور آب را نخواهد داد. زمانی که شما در طول مسافرت خود گرفتار باران و طوفان شده اید، استفاده از چادر مسافرتی برزنتی همان چیزی است که شما به آن نیاز خواهید داشت. در این مطلب قصد داریم تا بیشتر با این پارچه و کاربردهای آن آشنایی لازم را پیدا کنیم.

چادر برزنت مسافرتی

کاربردهای مختلف پارچه برزنت مسافرتی

به صورت کلی از این پارچه برای ساخت موارد مختلفی استفاده می‌شود که چادر مسافرتی تنها بخش کوچکی از این موارد به حساب می‌آید. برای تولید این پارچه در گذشته ای نه چندان دور از کرباس استفاده می‌شد که در سالیان اخیر کاربرد کرباس کمتر شده است.
در حال حاضر برای تولید پارچه برزنت از پارچه‌ی منحصر به فرد از جنس پلی استر های بی نظیری استفاده می‌شود که میزان کارایی این پارچه را تا چندین برابر افزایش خواهند داد. از برزنت به صورت ویژه برای ساخت چادر ها استفاده می‌شود. چادرها فقط محدود به نمونه مسافرتی نیستند بلکه انواع مختلی از چادرها به کمک برزنت ساخته و عرضه می‌شود.

برزنت در مسافرت چه کاربردی دارد؟

ویژگی های خاص و منحصر به فرد این پارچه باعث شده است که اکثر تولیدکنندگان چادر از آن به عنوان یک ماده اولیه برتر نهایت استفاده ممکن ببرند. نکته مهم دیگر این است که پارچه برزنت برای مسقف کردن گلخانه ها نیز مورد مناسبی است و می توان از این مورد ویژه نیز نهایت استفاده ممکن را برد. در ادامه به برخی از مزیت های آن در سفر را بیان می‌کنیم:

  • یکی از کاربرد های اصلی آن در ساخت چادر های مسافری است
  • پارچه صندلی تاشو اکثرا از جنس برزنت هستند که دارای مقاومت و کیفیت بالاتری نسبت به دیگر پارچه ها هستند این نوع صندلی ها در مسافرت های خانوادگی بسیار پر کاربرد است
  •  زیر انداز های برزنتی مانع عبور آب و انواع حشرات می‌شوند و این مزیت باعث شده بسیار میان مردم محبوب شود. قابل ذکر است که برزنت به عنوان پارچه بارانی و ضد آب نیز در مواقعی کاربرد دارد

با توجه به کاربردهای ویژه ای که برای پارچه برزنت مسافرتی وجود دارد، باید تامین بازار از این لحاظ به خوبی انجام شود. خوشبختانه تولیدکنندگان پارچه برزنتی فروشگاه علیرضا به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت هستند تا بتوانند این حجم بالای نیاز را پاسخ بدهند.

چادر برزنت مسافرتی 12 نفره

با توجه به اینکه پارچه برزنت به عنوان ماده اولیه در بسیاری از موارد به کار می‌رود، باید میزان تولید نیز به حد مناسبی برسد تا کمبودی در این مورد ایجاد نگردد. شما می‌توانید برای خرید پارچه از طریق فروشگاه اینترنتی پارچه ام آر ای استور اقدام کنید و از بهترین محصولات در این زمینه برخوردار شوید.

امروزه در ساختار برخی از لباس های بارانی نیز از پارچه برزنت استفاده می‌شود که همین مورد محبوبیت آن را چند برابر کرده است. همچنین در محیط‌های مخصوص برای حفاظت از حیوانات نیز می‌توان از چادرها و سرپوش های برزنتی به صورت ویژه بهره برد.

مزایای استفاده از پارچه برزنت مسافرتی

به صورت کلی استفاده از پارچه برزنت می‌تواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد. اولین قابلیت مهم این پارچه ضد‌آب بودن آن است. این مزیت سبب می‌شود تا از آن برای تولید چتر و چادر مسافرتی استفاده شود.
نکته مهم دیگر درباره این پارچه، استقامت بالای آن در برابر نور افتاب است. متاسفانه بسیاری از پارچه ها در برابر خورشید دچار سستی می‌شوند و بافت اولیه خود را از دست می‌دهند.

بافت برزنت به گونه‌ای است که در برابر این آسیب های احتمالی بسیار مقاوم است و شما از بهترین پارچه در این بخش بهره مند خواهید شد. این استقامت بالا باعث شده است که این پارچه به عنوان ماده اولیه در ساختار بسیاری از منسوجات به کار برود.
نکته مهم و اساسی بعدی مقاومت کششی بالا در این پارچه است. بسیاری از افراد از پارگی سریع لباس های خود شکایت دارند. این مورد زمانی پیش می‌آید که پارچه مقاومت کششی پایینی داشته باشد.

خوشبختانه در پارچه برزنت چنین مشکلی وجود ندارد و شما می توانید به راحتی از آن برای ساخت محصولات مختلف استفاده کنید. پارچه برزنت به صورت یک لایه یا چند لایه تولید می‌شود که این مورد با توجه به نوع سفارش شما مشخص خواهد شد. در حال حاضر برزنت شش لا نیز تولید شده است که برای برخی از مصارف صنعتی استفاده خواهد شد.

چادر برزنت مسافرتی 4 نفره

در آخر باید به این نکته نیز دقت کنید که قیمت پارچه برزنت بسیار اقتصادی و مناسب است. شما می‌توانید با پرداخت هزینه پایین، خرید پارچه عمده ارزان قیمت را به آسانی انجام دهید و از مزیت های ویژه این خرید بهره مند شوید.

به طور قطع ارزان بودن این پارچه باعث شده است که خرید آنلاین آن نیز وارد مرحله جدیدی شود. شما می‌توانید در داخل سایت انواع مختلف این پارچه را مشاهده کنید و در صورت نیاز این محصول ارزشمند را تهیه نمایید. خوشبختانه حجم تولید این پارچه به صورت پیوسته در حال افزایش است که این مورد آینده مثبتی را در این زمینه نشان خواهد داد.