لیست محصولات گروه 1 فروشگاه ام ار ای استور به همراه قیمت و توضیحات

 

[foogallery id=”2802″]

در ادامه شما را با محصولات گروه 2 نیز آشنا خواهیم کرد.

یکی از جنس های مورد استفاده در بازار که نوسان زیادی دارد در عین حال تقاضا بالای دارد پارچه است. قیمت پارچه که با توجه به جنس و عوامل تاثیر گذار آن بسیار در بازار نوسان دارد در عین حال به دلیل استفاده انسان‌ها برای پوشش و موارد دیگر، تقاضا بسیار بالایی دارد. بهترین راه این است که از فروشگاه های معتبر پارچه های مورد استفاده خود را خریداری کنیم حتی می توانیم از طریق فروشگاه های اینترنتی پارچه های مرغوب با قیمت های مناسب را سفارش دهیم.

همانطور که می دانید پارچه به دلیل کارایی بالایی که در بین مردم دارد مانند پوشش، روکش های مختلف مبل و … تقاضا بالایی هم دارد. پارچه معمولا با توجه به سلایق و استفاده مردم در شرایط مختلف ضخیم، نازک با جنس های مختلفی مانند مخمل ، ساتن و … است. اما مهمترین نکته قیمت پارچه در بازار بوده که پارچه های ارزان با قیمت های نسبتا خوب تقاضا بیشتری نیز دارند.

چه عواملی بر قیمت پارچه تاثیر گذار است؟

به طور کلی عوامل متفاوتی به غیر از جنس پارچه مانند شیوه تولید برای افرادی که می خواهند برای خرید پارچه اقدام کنند وجود دارد.

همچنین با توجه به اینکه پارچه بین افرادی دست به دست می شود تا به دست شما برسد به نوعی در بین دلالان دست به دست شده تا به دست فروشنده اصلی برسد و همینطور خرید پارچه به صورت عمده یا تک قیمت پارچه را بسیار بالا، پایین می کند.

از عوامل دیگری که بر قیمت پارچه بسیار تاثیر گذار است می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • مواد اولیه استفاده در پارچه
  • نخ های اضافی
  • تراکم نخ
  • مراحل و روش تولید پارچه در کارخانه
  • شرکت های تولید کننده ایرانی و خارجی
  • طرح های روی پارچه
  • کیفیت نخ استفاده شده در پارچه
  • مد و شرایط جامعه
fabric price

انواع پارچه

پارچه هایی که در بازار عرضه می شوند در انواع مختلفی می باشند که این تنوع برای افراد مختلف و نیاز های متفاوت کاربرد دارد. اما اگر به طور کلی بخواهیم پارچه ها را دسته بندی کنیم باید به پارچه های طبیعی و مصنوعی تقسیم بندی کرد.

  • پارچه های طبیعی: پارچه های طبیعی همانطور که از نامشان پیدا است جنس آنها از مواد طبیعی مانند پشم، ابریشم و پنه است این نوع پارچه ها ضد حساسیت و لطیف می باشند به همین دلیل برای استفاده و تماس با بدن مناسب هستند.
  • پارچه های مصنوعی: بیشتر برای مصارف غیر از پوشاک بوده و کمتر در مصارف پوشاک استفاده می شود البته جوراب های نایلونی یا تی شرت های قیمت ارزانی وجود دارند که نایلونی بوده به همین دلیل قیمت پارچه آنها با پارچه های طبیعی کاملا متفاوت می باشد.

تاثیر الیاف بر قیمت پارچه

همانطور که گفته شد پارچه از الیاف مختلف مصنوعی، طبیعی و همچنین ترکیبی از هر دو تولید می شود. معمولا پارچه های تولیدی از نخ های با الیاف طبیعی تولید می شوند گران تر از پارچه هایی با الیاف مصنوعی هستند. در بعضی پارچه ها برای ایجاد حالت کشسانی بیشتر می توان نخ لاکرا نیز در تولید پارچه به کار برد.

باید توجه داشت بعضی پارچه ها نیز به صورت خام تولید می شوند یعنی نخ های بدون رنگ در کارگاه های نساجی توسط دستگاه بافته می شوند و پارچه خام تولید می شود این در حالی است که در بعضی موارد اول نخ رنگ شده و سپس با نخ رنگی پارچه تولید می شود، همین امر بر تولید و قیمت پارچه بسیار اثر گذار است. پارچه های خام معمولا ارزان تر از پارچه های رنگی هستند.

 

fabric prices 2

خرید آنلاین پارچه

پارچه را هم همانند هر جنس دیگری که به صورت اینترنتی خریداری می کنند می توان به صورت مجازی و اینترنتی هم خریداری کرد.

پارچه را به صورت اینترنتی و حضوری می توان تک یا عمده خریداری کرد البته خوب است بدانید که خرید عمده قیمت پارچه را برایتان ارزان تر تمام می کند. خرید پارچه عمده ارزان بسیار برای خیاطان، پارچه فروش ها و یا شغل های مرتبط با پارچه کارآمد است و این مشاغل معمولا پارچه را به صورت عمده خریداری می کنند.

فروشگاه پارچه MRA که به صورت اینترنتی فعالیت دارد و انواع پارچه ها در طرح ها و جنس های مختلف را به شما ارائه می دهد، شما عزیزان می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع دقیق از قیمت پارچه همچون پارچه نظامی، پارچه جودون و .. با شماره‌های 55583516 و 55616810 تماس حاصل فرمایید و یا با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

قیمت پارچه ارزان در بازار

قیمت پارچه در بازار بسیار متفاوت است به طوری که می توان گفت پارچه از متری 30 هزار تومان تا حدود متری یک میلیون تومان و یا حتی بالا تر وجود دارد. پارچه های ارزان معمولا نقش و طرح خاصی ندارند و کیفیت آنها پایین تر است.

البته قیمت پارچه ها را هم می توان به صورت کلی به پارچه های ایرانی و خارجی تقسیم بندی کرد که پارچه های خارجی بسیار گرون تر از پارچه های ایرانی هستند.

در مورد خرید پارچه هر پارچه ای که می پسندید اگر به صورت تکی یا عمده خریداری کنید صد در صد برایتان ارزان تر تمام می شود. پارچه های ملحفه ای و کتان را می توان جزو پارچه های ارزان قیمت در بازار محسوب کرد. پارچه های مصنوعی قیمتی متوسط در رنج قیمتی پارچه های طبیعی و با کیفیت بالا موجود در بازار دارند.