پیش از این ها خرید پارچه کار چندان راحتی نبود. باید مسیر زیادی را برای رسیدن به بازار می رفتید و گاهی مجبور بودید از بین پارچه هایی که تنوع زیادی هم نداشتند؛ یکی را انتخاب کنید. از سوی دیگر، اطلاعات کافی در مورد جنس و ویژگی های پارچه نداشتید و مجبور بودید به حرف های فروشنده (که شاید حتی او هم اطلاعات کافی نداشت) اعتماد کنید. اگر برای خرید پارچه عمده به بازار رفته بودید (مثلا به عنوان یک خیاط)، بردن حجم زیاد پارچه تا منزل هم یک دردسر دیگر بود.

اما خوشبختانه این روزها این مسئله تا حدود زیادی برطرف شده است. در واقع اینترنت به راحتی توانسته بسیاری از دغدغه مردم برای خرید را حل کند! دیگر نیازی نیست تا بازار بروید. کافیست کمی اینترنت جستجو کنید. چه بسا که در حال حاضر همه افراد یک گوشی هوشمند در دست داشته و به خوبی از کار با اینترنت و فضای آنلاین آگاهند. با این اوصاف اگر قصد خرید پارچه مناسب برای تمام فصول را دارید، در ادامه همراه ما باشید. به برخی از نکات مهم اشاره خواهیم کرد.

خرید آنلاین پارچه

امروزه، با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، مشکلاتی که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم، خنده‌دار است! شما به ارحتی میتوانید به خرید آنلاین پارچه بپردازید و حتی در سایت‌های متنوع، انواع و اقسام مدل‌ها، طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌ها را مشاهده و پس از تحقیق و بررسی، اقدامات لازم را صورت دهید.

علاوه بر این؛ در خرید آنلاین پارچه می توان به راحتی در مورد جنس مختلف پارچه‌ها در اینترنت اطلاعات کافی کسب کرد و در زمان انتخاب، آنها را لحاظ نمود. برای خرید پارچه عمده هم دیگر مشکلاتی مانند حمل و نقل وجود ندارد چرا که با خرید آنلاین پارچه، پارچه های خود را به سادگی درب منزل تحویل خواهید گرفت.

در ادامه در مورد پارچه مناسب هر فصل به شما اطلاعات خواهیم داد.

همچنین بخوانید: پارچه متقال چیست؟

پارچه مناسب برای تمام فصول

 

پارچه مناسب هر فصل کدام است؟

انواع خاصی از پارچه ها برای انواع مختلف آب و هوا و شرایط مناسب هستند، در حالی که برخی از آنها به هیچ وجه برای شما مناسب نیستند. در اینجا یک راهنمای ساده برای انتخاب مواد لباس برای زمان های مختلف سال آورده شده است.

پارچه مناسب هوای فصل بهار

بهار فصل شکفتن گل‌هاست، فصل باران‌های بهاری و تصمیم‌گیری‌های سخت برای انتخاب لباس! چه بسیار زمان‌هایی که مشاهده شده در یک روز بهاری شاهد هوای لذت‌بخش و مطبوع بوده‌ایم، اما ناگهان باد و باران زمین و زمان را دگرگون کردند. اینجاست که به تن کردن لباس‌های بهاری بهترین گزینه‌ست. لباس‌هایی که نه تنها در هوای گرم شما را کلافه نکند، بلکه در هوای سرد بهاری نیز شما را از سرما مصون دارد !

در این راستا میتوانید از کارشناسان ما کمک بگیرید. راهنمایی‌هایی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

پارچه مناسب هوای فصل تابستان

پیراهن های ساخته شده از پنبه یا پارچه معمولاً بهترین گزینه برای هوای تابستان است. این دسته از پارچه‌ها به واسطه نازک بودن، تنفس را راحت کرده و آزاردهنده بودن رطوبت را کاهش می‌دهد.

به خاطر بسپارید؛ مواد طبیعی برای کنترل دما انتخاب مناسب‌تری بوده و برای پوست نیز اثربخش‌تر می‌باشد.

توصیه می‌شود در فصل تابستان به سراغ پیراهن‌هایی به رنگ روشن بروید. رنگ‌های تیره تمایل زیادی به جذب و به دام انداختن گرما دارند. در حالی که رنگ های روشن‌تر مانند سفید و بژ آن را منعکس می کنند. انتخاب نوع پارچه در لباس برای راحتی شما در گرما بسیار حائز اهمیت است!

پارچه مناسب هوای پاییز

کمتر کسی را میتوانید بیابید که به فصل پاییز علاقمند نباشد. فصل باران های زیبا و هوایی مطلوب و شاعرانه. اما آیا به لباس مناسب این فصل توجه کرده‌اید؟ چه پارچه‎‌هایی در این فصل میتواند به ما در پوشش کمک کند؟ حفظ گرمای بدن مهم‌ترین وظیفه‌ای‌ست که فصول سرما برعهده دارید. از همین‌رو میتوانید از خرید پارچه‌های تهیه شده با مواد نازک مانند پنبه و پارچه‌هایی که به راحتی سرما را از خود عبور می‌دهد، خودداری کنید.

در عوض، به دنبال لباس های ساخته شده از مواد مانند پشم بروید، که یک عایق عالی هستند. این نوع از پارچه‌ها ضخیم بوده و گرما را حفظ می‌نمایند. این در صورتی‌ست که رطوبت را جذب کرده تا سرما به جان شما نفوذ نکند. جوراب پشمی، ژاکت و شلوار در بسیاری از مناطق سردسیر یکی از موارد ضروری است.

همچنین بخوانید: معرفی بهترین پارچه های پاییزه

پارچه مناسب برای تمام فصول

پارچه مناسب هوای فصل زمستان

در ماه های سردتر، پارچه های ساخته شده از مواد مصنوعی و مقاوم در برابر آب ترجیح داده می شوند. آنها معمولاً جزء عایق‌های عالی هستند و مانع از باد و باران می شوند. پلی استر مثال خوبی‌ست که میتوان در این خصوص به آن اشاره کرد. سایر مواد مصنوعی مانند پشم گوسفند و فوم نیز همین مزایا را دارند. پشم گوسفند و جانوران مختلف نرم و راحت بوده و همچنین به سرعت خشک می شوند که این مسئله کمک می‌کند تا فعالیت‌های خارج از منزل با تعریق همراه شود و بدن گرم گردد. اما خیس شدن یا تعریق در سرما هرگز فکر خوبی نیست. پشم گوسفند و جانوران دیگر معمولاً بسیار سبک تر از موادی مانند پشم هستند، اما هنوز هم راهی عالی برای گرم نگه داشتن بدن در زمستان به حساب می‌آیند.

جمع بندی

خرید آنلاین پارچه مزایای بسیاری دارد. از جمله تنوع بسیاری که با آن رو به رو هستید. از دیگر مزایای خرید آنلاین پارچه می توان به این نکته اشاره کرد که در صورت تمایل به خرید پارچه عمده نیز پارچه ها را درب منزل تحویل می گیرید. برای هر فصل باید پارچه مناسب انتخاب کرد. در فصل های گرم پارچه های طبیعی و رنگ روشن و در فصل های سرد پارچه های مصنوعی و رنگ های تیره مناسب هستند. فایده خرید آنلاین پارچه این است که می توانید پارچه مناسب برای تمام فصول را به راحتی بیابید.شما می توانیدجهت استعلام قیمت پارچه از فروشگاه پارچه MRA از صفحه تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.