پارچه سومیت چیست؟

یکی از پرکاربرد ترین محصولات در زمینه ی تولید چمدان وپارچه های کیفی میباشد،با الیاف بسیار مرغوب وبا کیفیت دوخت بالا همراه با تنوع رنگبندی نا محدود. سومیت دارای پارچه ضخیم و بافت بسبار با کیفیت و متفاوت نسبت به دیگر پارچه های کیفی می باشد. این نوع پارچه که  از مقاومت بالای برخوردار بوده, و بسیار مستحکم است.

کاربرد پارچه های سومیت

معمولا پارچه هایی که به صورت صنعتی تولید می شوند و از الیاف مصنوعی در آن استفاده می شود دارای خواص ویژه هستند. از مهم ترین خواص پارچه سومیت ضد آب بودن آن است. به همین دلیل از این نوع در تولید چمدان و یا کیف های بزرگ جهت حمل و نگهداری لوازم و تجهیزاتی که نباید به آن ها رطوبت برسد استفاده می شود. همچنین تولید چادرهای مسافرتی نیز از سومیت به دلایل خاصیت ضد آب این پارچه است.

این پارچه علاوه بر داشتن ضخامت زیاد دارای وزن بسیار کمی نسبت به محصولات مشابه است که باعث می شود محصولات تولید شده از آن دارای حداقل وزن ممکن باشند و استفاده از آن ها سبب خستگی مالک کیف و یا حمل کننده چمدان نشود. برای آگاهی بیشتر از مزایا و ویژگی های پارچه سومیت تا آخر مطلب همراه ما باشید.

خواص پارچه سومیت؟

خاصیت مقاوم بودن این پارچه در برابر نور خورشید و دیگر عوامل نامساعد,  باعث شده که جزء پرفروش ترین پارچه ها به حساب بیاید. پارچه سومیت در مناطق گرمسیر و سردسیر ( ضد آب و ضد نور آفتاب ) لوازم شما را کاملا پوشش میدهد.

نحوه محاسبه قیمت پارچه سومیت

تراکم پارچه یکی از عوامل محاسبه  قیمت پارچه سومیت است؛ هرچه تراکم پارچه سومیت بیشتر باشد، هزینه بیشتری را باید پرداخت کنید.عرض پارچه های سومیت طبق سلیقه خریدار مشخص میشود،  و اگر قصد خرید پارچه سومیت عریض تر داشته باشید قطعا هزینه آن نیز بیشتر میشود.جنس و نوع الیاف استفاده شده در تولید پارچه سومیت و اندازه ضخامت آن برای تولید;بر روی قیمت گزاری این محصول تاثیر گزار است.

استفاده کردن از پارچه سومیت به عنوان پوشش بیرونی چمدان چه مزایایی دارد؟

استفاده از چنین پارچه مقاوم و مستحکمی مانند سومیت برای پوشش چمدان, یکی از راه های محافظت از چمدان و محتویات داخل آن است.این پارچه با داشتن ویژگی های منحصر به فرد, مانع از نفوذ رطوبت هوا, آب به داخل چمدان می شود و همچنین پارچه سومیت به علت تراکمی که دارد تا حدوددی میتواند از آسیب های ناشی از ضربه های وارده به چمدان جلوگیری کند.

استفاده از این پارچه مزایای دیگری مانند مقاومت در برابر نقطه شکست و کشش سطحی, فرم گیری و انعطاف پذیری بالا, ضخامت بالا و وزن مناسب, از این پارچه برای پارچه چمدان, ساک دستی… استفاده میکنند.

 

فروشگاه ام آر ای با تولید بهترین پارچه ها, سعی در جلب رضایت مشتریان عزیز را دارد. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی در رابطه با انتخاب جنس و نوع پارچه مورد نظر شما, می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

 

[foogallery id=”1731″]