امروزه با پیشرفت طراحی خانه‌ها بعضاً شاهد این مورد هستیم که افراد تمایل زیادی به داشتن استخر در خانه‌ی خود دارند و لذا در حیاط خانه از آن استفاده می‌کنند،  هر وسیله‌ای شرایطی برای نگهداری دارد و استخر نیز از این قاعده مستثنا نیست، به همین علت شما باید با استفاده از وسایل و موارد خاصی مانند پارچه بزنت که به عنوان روکش مورد استفاده قرار می‌گیرد به حفاظت از این مورد بپردازید.
استخر زمانی که در فضای باز قرار می‌گیرد در معرض گرد و خاک و آلودگی‌های هوا می‌باشد و به همین علت شما به اجبار می‌بایست که آب آن را هر چند روز یکبار عوض کنید یا پس از استفاده آب آن را خالی کنید، اما راه حل جایگزینی نیز وجود دارد، با استفاده از پوشش یا روکش استخر می‌توانید مشکلات خود را به حداقل برساند.
البته پوشش استخر فواید دیگری نیز دارد که از مهمترین آن‌ها می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در انرژی اشاره کرد، همچنین برای اطلاع از قیمت برزنت و خرید آنلاین پارچه آن می‌توانید به بخش فروشگاه وبسایت ما سر بزنید.

پارچه برزنت برای پوشش استخر

پوشش استخر پارچه‌ای است که به صورت کامل با سطح استخر پوشانده می‌شود و از ورود هر گونه آلودگی و موارد دیگر به سطح آب استخر جلوگیری می‌کند، انتخاب پارچه‌ی مناسب برای پوشش استخر نیز خود مراحل بخصوصی دارد و شما باید آن را به درستی انجام دهید چرا که در غیر این صورت مشکلاتی گریبان گیر شما خواهد شد.
در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به معرفی انواع پارچه‌هایی بپردازیم که استفاده از آن‌ها برای روکش استخر توصیه می‌شود، سپس سعی داریم تا با بررسی فواید و مزایای آن‌ها بهترین مورد را به شما معرفی کنیم.

قیمت پارچه برزنتی استخر و دلایل استفاده از آن

همانطور که اشاره کردیم استفاده از کاور استخر مزایای زیادی دارد، به صورت کلی استفاده از کاور استخر باعث می‌شود که شما به راحتی از استخر خود استفاده کنید و زمانی که دیگر آن را نیاز نداشتید به راحتی کاور را بکشید و آن را ببندید، یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های کاور استخر را می‌توان وزن آن دانست که بسیار کم است.
دیگر مزیت روکش استخر را می‌توان جذب انرژی آن دانست که با استفاده از نور خورشید می‌تواند به گرم کردن آب استخر کمک فراوانی کند و در نتیجه باعث کاهش هزینه‌ها شود، همچنین قابل توجه است که به دلیل وجود این لایه از پارچه بر روی استخر شما شاهد این مورد هستیم که دیگر آب استخر تبخیر نمی‌شود و لازم نیست هر چند روز یکبار آب استخر را به کل تعویض کنید.
به صورت معمول جنس پارچه‌های استخر که به صورت ضد آب هستند، از پلی اتیلن یا پلی یورتان می‌باشد، پارچه‌های مذکور دارای مقاومت بالایی در برابر نور خورشید و همچنین سایر تغییرات آب و هوایی هستند.

به دلیل این‌که آن‌ها در مدل های مختلفی وجود دارند قیمت پارچه برزنت استخر در مدل های مختلف با یکدیگر متفاوت است، در ادامه با ما همراه باشید تا به صورت مختصر به معرفی انواع پوشش‌های مورد استفاده در استخر بپردازیم

پارچه استخر برزنتی قابل تنظیم

این نوع از پوشش استخر فاصله‌ی زیادی از سطح آب دارد و استفاده از آن در فصل‌های سرد سال توصیه می‌شود چرا که با داشتن استفاده‌ی کم از مواد شیمیایی، باعث می‌شود که صرفه‌جویی در انرژی و جلوگیری از تبخیر آب تا حد بالایی امکان‌پذیر باشد.

ارزان ترین پارچه برزنت استخری (خورشیدی)

یکی دیگر از کاور‌هایی که در استخر‌ها استفاده می‌شود را می‌توان کاور استخر خورشیدی دانست که با نام پوشش حبابی استخر هم نامیده می‌شود، این روکش در مقایسه با موارد دیگر ارزان‌تر است و طبعاً برای افرادی که معیار اصلی آن‌ها قیمت می‌باشد بسیار مناسب است.

پارچه برزنت برای پوشش استخر

برزنت استخر پنهان شونده

آخرین نوع از پوشش استخر که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم را می‌توان پوشش پنهان شونده دانست، همانطور که از نام آن مشخص است، می‌توانید به راحتی آن را پنهان کنید و زمانی که دیگر به استخر نیازی ندارید آن را بر روی استخر بکشید، همچنین این نوع پوشش زیبایی استخر را حفظ می کند و در انواع مختلف اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی وجود دارد.
شاید بتوان این استخر را بهترین مورد برای افرادی دانست که به فکر زیبایی و کیفیت هستند و در رابطه با قیمت محصول مشکلی ندارند.

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با انواع پارچه برای روکش استخر بدست بیاورید، ما سعی داشتیم تا به صورت مختصر و مفید به ذکر انواع پارچه برای روکش استخر بپردازیم تا شما بتوانید با بررسی آن‌ها بهترین مورد را انتخاب کنید.
اگر که به فکر خرید پارچه برزنت یا اطلاع از قیمت پارچه هستید می‌توانید به بخش فروشگاه وبسایت مراجعه کنید و با بررسی محصولات مورد مدنظر خود را سفارش دهید، پشتیبانی ما آماده‌ است تا به سوالات شما در رابطه با محصولات پاسخ دهد، تیم مجرب ما با ارائه‌ی خدماتی باکیفیت سعی دارد نظر مشتری را جلب کند.