پارچه خاویاری از خانواده ی پارچه های کرپ است و در طراحی و دوخت انواع چادر ها در صنعت مد از این نوع پارچه استفاده می کنند.

پارچه های زیادی وارد بازار مد شده اند که دارای جنس و رنگ های مختلف هستند. اما برای دوخت طرح مورد نظرمان باید به دنبال پارچه مناسب برای آن طرح باشیم تا لباس مورد نظر ما زیباتر شود. برای خرید پارچه مناسب باید به رنگ، جنس و ماندگاری پارچه دقت کنید. پارچه های کرپ انواع مختلفی دارند که پارچه خاویاری یکی از آن چند نوع است. پارچه های خاویاری از بهترین نوع پارچه های کرپ هستند که برای دوخت بسیاری از لباس ها مناسب هستند. قیمت پارچه های خاویاری نسبت به سایر پارچه های کرپ مناسب تر است و شما به راحتی می توانید این پارچه را خریداری کنید. پارچه خاویاری علاوه بر دوخت چادر، کاربرد های دیگری نیز دارد که در ادامه خواهیم گفت.

پارچه خاویاری و مشخصات آن

پارچه خاویاری در بین پارچه فروشان به پارچه هایی گفته می شود که دارای گل هایی به اندازه یک خاویار هستند . از پارچه خاویاری برای دوخت انواع چادر و مقنعه استفاده می شود. جنس پارچه های خاویاری از ویسکوز پلی استر است. پارچه های ویسکوز از الیاف طبیعی با ماهیت گیاهی هستند که از پنبه، مغز چوب ، الوار درخت ها، تفاله های نیشکر ، کاه برنج و گندم به دست می آیند. پارچه های پلی استر الیاف های مصنوعی دارند ولی از خصوصیاتی مانند استحکام بالا، استحکام کششی، مقاومت سایشی بالا و مقاومت در برابر حرارت بالا برخوردار هستند. برای خرید پارچه عمده می توانید به سایت فروشگاه پارچه مراجعه کنید و با خرید آنلاین پارچه، پارچه مورد نظر خود را تهیه کنید.

پارچه کرپ خاویاری

پارچه کرپ خاویاری از دسته های پارچه های کرپ هستند. ریزش پارچه های خاویاری کم است . عرض این پارچه 150 سانتی متر است این پارچه در درجه ++A قرار دارد و به این معنی است که کیفیت بسیار خوبی دارد. از پارچه های خاویاری در صنعت مد بسیار استفاده می شود. این پارچه ها الیاف های طبیعی و مصنوعی دارند و الیاف های طبیعی آنها گیاهی هستند. این پارچه ها آب نمی روند.

بهترین دما برای شستشوی پارچه های خاویاری شستن در دمای 30 درجه سانتی گراد است.

پارچه های خاویاری در رنگ و طرح های مختلفی در بازار وجود دارند و شما به راحتی می توانید این پارچه را تهیه کنید. پارچه های خاویاری کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی دارند و با هربار شستشو رنگ و ظاهر خود را حفظ می کنند. شما با خیال راحت می توانید این پارچه ها را خریداری کنید زیرا از کیفیت بالایی برخوردار هستند. پارچه های خاویاری به دلیل نرمی و سبکی که دارند بر روی اندام به خوبی قرار می گیرند.

راهنمای خرید پارچه خاویاری4

کاربرد پارچه خاویاری در صنعت مد

از پارچه خاویاری تنها برای دوخت مانتو و مقنعه استفاده نمی شود و به دلیل داشتن ویژگی های نام برده، کاربرد های بسیاری در صنعت مد دارد. از جمله کاربرد های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوخت انواع شلوار ها
  • شومیز ها
  • کت و شلوار
  • مانتو

از این پارچه می توانید در همه فصل های، بهار، تابستان، پاییز و زمستان استفاده کنید. پارچه های خاویاری در رنگ های مختلف موجود است و شما می توانید رنگ مورد علاقه خود را خریداری کنید. این پارچه به دلیل ضخامتی که دارد به هیچ عنوان بدن نما نیست و نیازی به آستر ندارد و همچنین پارچه های خاویاری چروک نمی شوند. پارچه های خاویاری در کشور چین تولید می شوند و به سایر کشور ها ارسال می شوند.

راهنمای خرید پارچه خاویاری3

 

خرید پارچه های خاویاری

برای خرید آنلاین پارچه‌های مختلف و همچنین پارچه های خاویاری می توانید با مراجعه به فروشگاه پارچه MRA، پارچه مورد نظر خود را تهیه کنید. قیمت پارچه ها متفاوت است و بسته به جنس و نوع آنها قیمت های مختلفی دارند ولی برای اطلاع دقیق تر از قیمت پارچه ها می توانید به سایت های فروش پارچه مراجعه کنید و با خرید پارچه عمده ارزان هزینه کمتری برای خرید پارچه بدهید.

راهنمای پارچه خاویاری1

قیمت پارچه خاویاری

همانطور که در بالا گفتیم قیمت پارچه های خاویاری بسته به نوع آنها با یکدیگر متفاوت است و برای اطلاع دقیق تر از قیمت این نوع پارچه ها می توانید از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان ما ارتباط حاصل فرمایید و پارچه مورد نظر خود را در رنگ و طرح دلخواه تهیه کنید.