یکی از مهم‌ترین انتخاب‌ها برای طراحی لباس و استفاده از پارچه را می‌توان انتخاب نوع و جنس پارچه دانست. اینکه شما بتوانید بر اساس نیاز و سلیقه‌ی خود به استفاده از پارچه‌ی مورد نظر خود بپردازید امری مهم و قابل تفکر است.
امروزه در عصری هستیم که عموم مردم به دنبال تکامل هستند و در اصل علاوه بر زیبایی به دنبال محصولی هستند که کیفیت و استحکام را نیز به آن‌ها ارائه دهد، لذا شما باید تمامی این موارد را در انتخاب پارچه در نظر داشته باشید.
یکی از دسته پارچه‌های محبوب بین عموم مردم را می‌توان پارچه‌ برزنت دانست که از انواع آن، نوع شمعی دارای محبوبیت و کاربرد بیشتری است.

پارچه برزنت شمعی

اگر به دنبال دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با پارچه برزنت شمعی و کاربرد‌های آن هستید بهتر است در این مطلب با ما همراه باشید. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت پارچه یا خرید پارچه عمده ارزان قیمت می‌توانید با پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید.

همانطور که اشاره کردیم، پارچه‌ی برزنت دارای انواع مختلف است که بر اساس کاربرد، جنس و … دسته‌بندی شده‌اند. یکی از انواع آن را می‌توان پارچه‌‌ی برزنت شمعی دانست که بدلیل ضخیم بودن و همچنین داشتن جنسی خشن، برای ساخت چادر و کاور بسیار مناسب است و به دو نوع پنبه و پارچه پلی استر تقسیم می‌شود.
 این دسته از پارچه‌ها با قیمت ارزان و همچنین کیفیت عالی در فروشگاه ما توزیع می‌شوند و شما با خیال راحت می‌توانید به خرید عمده پارچه برزنت بپردازید. همچنین این پارچه‌ها اغلب به دو صورت نسوز و شمعی تهیه و تولید می‌شوند که هر کدام علاوه بر تفاوت در قیمت فروش، کاربردهای متفاوتی نیز دارند.

کاربردهای برزنت شمعی

برزنت شمعی با افرایش محبوبیت بین عموم مردم توانسته است به شهرت مناسبی دستیابی پیدا کند. شهرتی که شاید بتوان یکی از دلایل اصلی آن را کاربرد‌های برزنت شمعی دانست که بسیار مفید هستید. در این بخش از مطلب با ما همراه باشید تا به ذکر مهمترین آن‌ها بپردازیم.

  • استفاده به عنوان پوشش بالکن
  • استفاده برای ساخت سایبان
  • استفاده برای پوشش محافظتی اجناس در انباری‌ها
  • پوشش استخرها
  • استفاده از برزنت‌های شمعی در ساخت چادر‌های بلند و مقاوم
  • مسقف سازی‌های موقت
  • به عنوان پارچه بارانی نیز کاربرد دارند
  • استفاده برای ساخت لانه حیوانات
  • استفاده از برزنت‌های شمعی در چادر‌های محافظتی اتومبیل‌ها
  • استفاده برای ساخت آلاچیق

مزایای اصلی برزنت شمعی

برزنت شمعی دارای مزایای و فواید زیادی است، مواردی که باعث شده است این محصول دارای کاربرد‌های زیادی باشد و در صنایع و شرایط مختلفی از آن استفاده شود. در این بخش از مطلب با ما همراه باشید تا به تعدادی از آن‌ها اشاره کنیم.

  1. به علت اینکه این نوع از برزنت‌ها به مواد یو وی یا همان ضد ماورا بنفش خورشید مجهز هستند، در برابر عوامل طبیعی نظیر آفتاب مقاوم می‌باشند و در صورتی که به مدت طولانی آفتاب بر روی آن‌ها بتابد نیز نمی‌پوسند.
  2. یکی دیگر از مزیت‌های این نوع از برزنت خاصیت ضد آب بودن است که در اصل به علت وجود لایه‌ای نفوذ‌ناپذیر در برابر مایعات ممکن شده است.
  3. آخرین مورد نیز وجود این محصول در تنوع مناسبی است که شما به راحتی می‌توانید از آن در رنگ‌ها و طراحی‌های مختلف استفاده کنید.

انواع برزنت

همانطور که اشاره کردیم، پارچه برزنتی از محبوبیت بالایی برخوردار است و لذا افراد زیادی به استفاده از آن می‌پردازند و می‌توان اینگونه گفت که به محبوبیت زیادی بین عموم مردم دستیابی پیدا کرده است.
به طبع زمانی که یک محصول به محبوبیت زیادی برسد، افراد سعی می‌کنند از آن در تمامی صنایع استفاده کنند و کاربرد آن را از همیشه گسترده‌تر کنند.

خرید پارچه برزنت شمعی
پارچه برزنت نیز مشمول این مورد می‌شود و امروزه شاهد این هستیم که در انواع مختلفی توسعه داده شده است تا همگان بتوانند با هر کاربرد و نیاز از آن استفاده کنند. در این بخش از مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی انواع آن بپردازیم.

  • برزنت خام
  • برزنت خطی
  • برزنت موادی
  • برزنت چاپی

سخن آخر و پایانی

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با پارچه برزنت شمعی و کاربرد آن بدست بیاورید.
ما سعی داشتیم تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین اطلاعات در رابطه با پارچه برزنت بپردازیم تا شما بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با این موضوع بدست بیاورید.
همچنین اگر که به فکر خرید پارچه از برترین فروشگاه تهران را داشتید یا به دنبال دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت انواع پارچه می‌باشید بهتر است با پشتیبانی ما ارتباط برقرار کنید.