پارچه برزنت با روکش pvc یکی از مقاوم ترین پارچه های حال حاضر در بازار می باشد. در حال حاضر این پارچه برای تولید چمدان و کیف به وفور استفاده می شود و بخش زیادی از تولیدات به آن اختصاص پیدا می کند.
نام دیگر این پارچه تارپولین است که بسیاری از افراد آن را با این نام خاص می شناسند. برای ساخت این پارچه الیاف مختلفی با یکدیگر ترکیب شده اند و یک پارچه درجه یک را ایجاد نموده اند. الیاف پلی استر و پلی اتیلن نقش تعیین کننده ای در بافت پارچه برزنت کیفی دارند و بخش مهمی از آن را تشکیل می دهند.

برزنت مخصوص چمدان

خصوصیات پارچه برزنت مخصوص چمدان

اگر شما به یک فروشگاه پارچه بروید می توانید نمونه های متنوعی از پارچه برزنت را مشاهده کنید. هر کدام از آن‌ها از لحاظ کیفی منحصر به فرد هستند و ویژگی های مورد نظر خود را دارند. در ساختار این نوع از پارچه مخصوص از پلی وینیل کلراید استفاده شده که خصوصیات فوق العاده ای به آن بخشیده است.
موارد دیگری مانند پلی اورتان، لاستیک و موم نیز برای تولید پارچه برزنت چمدان به کار می روند که باعث افزایش کیفیت آن می‌گردند. پارچه برزنت در برابر نور خورشید و ضررهای آن بسیار مقاوم است و به راحتی آسیب نمی بیند. همچنین دارای خاصیت ضدآب است که به همین علت محتویات داخل چمدان شما خیس نمی شود. قابل ذکر است که از لحاظ انعطاف پذیری نیز نمره قابل قبولی در بین رقبای خود می‌گیرد و جزو پارچه های انعطاف پذیر محسوب می گردد.

این پارچه دارای سایزبندی یک متری و دو متری است که به شکل رولی به مشتری عرضه خواهد شد. کسانی که به دنبال خرید عمده پارچه ارزان قیمت هستند می توانند روی این نوع حساب ویژه ای باز کنند.
وزن این پارچه به ازای هر متر مربع بین ۲۰۰ تا ۷۰۰ گرم می باشد که در نمونه های مختلف مقدار وزن ها متفاوت خواهد بود. توجه کنید که از یک لا تا شش لا تولید می‌شود که هر کس با توجه به نیازی که دارد آن را تهیه می کند.
در حال حاضر خرید آنلاین پارچه برزنت نیز به شکل گسترده انجام می‌شود و مشتریان از این راه برای انجام خریدهای خود بهره می برند. مسلما به کار بستن روش های نوین خرید باعث می شود که در زمان و پول خود صرفه جویی زیادی بکنید.

نکات جالب درباره پارچه برزنت چمدانی

ضخامت پارچه برزنت در مقابل سایر موارد مشابه بیشتر است که همین مورد سبب مقاومت بیشتر آن در برابرفشار می‌شود. از آنجایی که دارای خاصیت و ویژگی ضدآب است،‌ بستر مناسب برای رشد باکتریها و قارچ ها بر روی آن وجود ندارد و همین موضوع باعث رعایت هر چه بهتر بهداشت خواهد شد.
با توجه به اینکه در ساخت و تولید آن ‌می‌توان از چندین مدل های مختلف بهره برد، می‌توان برای چمدان از بین آن ها بهترین پارچه را انتخاب کرده و استفاده نمود. اگر قیمت پارچه برایتان اهمیت بالایی دارد، پارچه برزنت چمدانی می تواند انتخاب فوق العاده ای برای شما باشد.
به دلیل اینکه اکثر الیاف به کار رفته در برزنت مصنوعی هستند قیمت تمام شده آن نیز کمتر است و شما می توانید از این موضوع نهایت استفاده ممکن را ببرید.

بیشتر بخوانید: پارچه لمینت چیست؟

نکته مثبت دیگری که قابل چشم پوشی نیست به  رنگ بندی متنوع در آن است. تولیدکننده چمدان می تواند با کمک این پارچه،‌ محصول نهایی خود را به رنگ های مختلفی دربیاورد تا برای مشتری جذابیت لازم را داشته باشد.
برای اینکه ماندگاری چمدان ها بیشتر شود، یک لایه پی وی سی بر روی برزنت کار شده است که میزان استقامت آن را چند برابر حالت عادی خواهد کرد. همه این ویژگی های مثبت سبب شده تا چمدان برزنتی به یکی از پرفروش‌ترین محصولات بازار تبدیل شود و بخش زیادی از فروش را به خود اختصاص دهد. مسلما با افزایش تولید پارچه برزنت کیفی، روند رشد فروش چمدان ها نیز ادامه خواهد یافت.

برزنت مخصوص چمدان

سخن پایانی

امروزه خرید پارچه عمده به صورت وسیع توسط تولیدکنندگان انجام می شود که اکثر آن ها به قیمت پارچه  فکر می کنند. با توجه به مسائل خاصی که در خرید حضوری وجود دارد به طور قطع انجام خرید آنلاین پارچه می تواند یک راهکار جایگزین باشد. پارچه برزنتی فقط برای تولید چمدان نیست بلکه بسیاری از محصولات مانند چترها و چادرهای مسافرتی از این پارچه ساخته می شوند.
با توجه به کارایی زیاد این پارچه برای خرید اینترنتی آن اقدام کنید تا از شرایط قیمتی مناسبی نیز برخوردار گردید. در این روش به دلیل حذف واسطه ها قیمت به طور منصفانه ای تعیین گردیده تا امکان خرید برای همه فراهم شود.