همانطور که می‌دانید جنس پارچه از اهمیت زیادی برخوردار است و لذا شما باید بر اساس سلیقه و نیاز‌های خود به خرید و انتخاب آن بپردازید.
حال ممکن است که شما به دنبال پارچه‌ای باشید که دارای مقاوم و استحکام بسیار بالایی باشد، برای اینکار موردهای زیادی وجود دارند که هر کدام با داشتن فواید و عیوب خود می‌توانند برای افرادی انتخاب نهایی باشند.
البته می‌توان گفت که بهترین پارچه برای انجام موارد مربوطه را می‌توان پارچه‌ی برزنت نظامی یا ارتشی دانست، همانطور که از نام این پارچه مشخص است هدف آن ارائه‌ی بهترین کیفیت و مقاومت بالا می‌باشد تا بتواند از آن در سخت‌ترین شرایط استفاده کرد.

پارچه برزنت ارتشی

حال ممکن است این سوال برای شما بوجود آید که در اصل پارچه‌ برزنت ارتشی چیست؟ چه تفاوت با پارچه‌ی برزنت معمولی دارد؟ قیمت آن چگونه تعیین می‌شود و چه کاربرد‌هایی دارد؟
اگر به دنبال دریافت پاسخ سوالات خود هستید بهتر است در این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین اطلاعات مربوط به آن بپردازیم.

همانطور که می‌دانید جنس ساختار پارچه‌ی ارتشی با برزنت معمولی به کل متفاوت است و در اصل هیچ شباهتی بین آن و پارچه‌های مسافرتی وجود ندارد.
تفاوت این دو محصول در اصل به علت این است که کاربرد آن‌ها نیز بسیار با هم متفاوت است. قابل توجه است که این تفاوت از اهمیت زیادی برخوردار است  تا جایی که باعث شده است متریال‌های مورد استفاده در ساخت نیز تغییر کند.

پارچه برزنت ارتشی چیست و چه کاربردی دارد

پارچه‌ی برزنت، پارچه‌ای مقاوم است که دارای ویژگی‌های متفاوتی می‌باشد؛ و در نوع های مختلف در بازار یافت می‌شود به عنوان مثال پارچه برزنت شمعی یا … ویژگی‌هایی که از مهمترین آن‌ها می‌‌توان به مقاومت در برابر آب و داشتن استحکام بالا اشاره کرد.
یکی از انواع پارچه‌ی برزنت، پارچه‌ی برزنت ارتشی است که به نسبت دارای استحکام بیشتری است. البته قابل ذکر است که به علت گسترده بودن این بازار هر فردی نسبت به نیاز خود از مدل های مختلف با قیمت های مختلف خرید می‌کند. برای مثال در فصل های سرد سال اکثرا پارچه بارانی فروش بیشتری دارد.

کاربرد پارچه برزنت ارتشی

یکی از مهمترین موارد را می‌توان کاربرد‌های پارچه برزنت ارتشی دانست. با داشتن فواید و ویژگی‌های جذاب و متفاوت، توانسته به جذب مخاطب بپردازد و لذا از این طریق مشتریان زیادی را به خرید ترغیب کند. در ادامه‌‌ی مطلب با ما همراه باشید تا به ذکر تعدادی از کاربرد‌های آن بپردازیم:

  • استفاده برای دوختن و طراحی لباس‌های نظامی به دلیل اینکه پارچه دارای مقاومت بسیار زیادی است و به راحتی می‌‌تواند در تمامی فصل‌های سال پایداری خود را حفظ کند. همچنین قابل توجه است که این پارچه ضد آب است.
  • استفاده برای تولید و توزیع کلاه‌های نظامی چرا که پارچه‌ی مذکور دارای انعطاف و استقامت بالایی در برابر اشیاء تیز می‌باشد.
  • آخرین مورد نیز استفاده از این پارچه برای تولید کوله‌های ارتشی می‌باشد که به علت داشتن مقاومت بسیار زیادی برای حمل بار‌های سنگین مناسب هستند.

تولید و قیمت پارچه برزنت ارتشی

حال اگر شما نیز به دنبال خرید پارچه برزنت ارتشی هستید بهتر است در رابطه با قیمت آن نیز اطلاعی داشته باشید. این پارچه در ایران و شهر‌های مختلفی مانند اصفهان، تهران و مشهد تولید می‌شود و  در اصل می‌توان ایران را به عنوان یکی از شهر‌های پیش‌رو در این صنعت شناخت.
به همین دلیل است که شما به راحتی می‌توانید پارچه‌ی مذکور دسترسی داشته باشید و آن را با قیمتی مناسب از فروشگاه ما تهیه کنید و خیالتان نیز از کیفیت آن راحت باشد.

پارچه برزنت ارتشی
به طبع قیمت این محصول بر اساس اندازه‌ی درخواستی و کیفیت پارچه‌ی مد نظر مشتری متغییر خواهد بود. همچنین قابل توجه است که در تولید این محصول، از رنگ‌های متعددی استفاده نمی‌شود لذا شما دارای انتخاب‌های زیادی نخواهید بود.

اگر می‌خواهید در رابطه با اصطلاحات رایج بازار پارچه نیز آشنا باشید و هنگام خرید اطلاعات کافی را داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم مقاله مربوطه را نیز مطالعه فرمایید.

سخن پایانی و نتیجه گیری

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و بتوانید اطلاعات جامع و کاملی در رابطه با پارچه برزنت ارتشی و پارچه برزنت نظامی بدست بیاورید.
ما سعی داشتیم تا به صورت مختصر و مفید به ذکر مهمترین اطلاعات در رابطه با پارچه‌ی مذکور بپردازیم و همچنین در رابطه با قیمت آن نیز صحبت کنیم تا شما بتوانید با داشتن اطلاعات و دانش حداقلی در اینباره، به خرید بپردازید.