امروزه به دلیل مصارف زیاد پارچه اسپان باند همه مردم با آن سر و کار دارند، البته اگر از آنها بپرسید ممکن است عکس این را جواب بدهند به دلیل اینکه با پارچه اسپان باند آشنایی ندارند، از پارچه اسپان در تهیه چایی کیسه ای، لباس های اتاق عمل، روکش کفش… که در ادامه به طور کامل آنها را توضیح خواهیم داد.

پارچه اسپان باند چیست؟

پارچه اسپان باند از آن دسته پارچه های بی بافت و از جنس پلی پروپلین(pp) است. پارچه اسپان باند در وزن و ضخامت و رنگ های متفاوتی تولید می شود. این پارچه به دلیل اینکه بی بافت است به نام های دیگری همچون بی بافت، یکبار مصرف، نبافته … نیز مشهور است. در این شرایط کرونایی همه از ماسک استفاده می کنند و برای در امان ماندن از این ویروس به ماسک ها پناه می بریم اما شاید بد نباشد که بدانید ماسکی که استفاده می کنید از چه جنسی است; پارچه اسپان باند به دلیل انتی باکتریالی که دارد بهترین گزینه برای تولید ماسک است و رایج ترین رنگ این پارچه در تهیه ماسک آبی و سفید می باشد.

 

این پارچه دارای ویژگی های مختلفی است که به سلیقه مشتری و بسته به اینکه پارچه اسپان باند را می خواهند در چه زمینه ای استفاده کند انتخاب و یا تولید می شود.

چند ویژگی که پارچه اسپان را متمایز می کند:

  • تک لایه، چند لایه
  • عرض و طول هر رول
  • رنگبندی پارچه
  • ضخامت پارچه
  • میزان لطافت پارچه
  • آب گریز یا آب دوست

در ادامه به چند تا از مصارف پارچه اسپان باند می پردازیم.

مصارف پزشکی

روپوش های اتاق عمل، رویه ی کفش، رویه ی بالایی پوشک و نوار بهداشتی، لباس های یکبار مصرف…

مصارف کشاورزی

بسته های کود و سم ها، پوشش های که برای گلخانه استفاده می کنند، پوشش های که برای زمین های زراعی استفاده می کنند.

مصارف در صنعت خودرو

رویه های صندلی، تزئینات داخلی ماشین.

صنعت راه و ساختمان

دیوار  های کاذب، کاغذ دیواری ها، روکش های که برای ساختمان های نیمه کاره به کار می برند.

بسته بندی و کاور ها

بسته بندی میوه جات، سبزیجات، مواد غذایی، کاور لباس ها، کاور چمدن و کیف.

[foogallery id=”222″]

فروشگاه ام آر ای در زمینه تولید و توزیع پارچه سالهاست که کار می کند و مشتریان زیادی را جذب کرده است، جهت خرید و صحبت با کارشناسان ما به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.