انتخاب جنس پارچه مناسب کفش برای ساخت یک کفش مناسب بسیار مهم است زیرا پارچه کفش قسمت اصلی یعنی رویه کفش را در بر می گیرد.
بطور کلی یک کفش از چند بخش تشکیل می شود که مهمترین آنها رویه کفش است. رویه کفش می تواند جنس های مختلفی از جمله پارچه، پلاستیک، چرم و …داشته باشد. جنس پارچه مناسب کفش برای جلوگیری از تعریق و بوی بد پا بسیار پر اهمیت است و همچنین جنس پارچه مناسب کفش است که تعیین می کند یک کفش چقدر ماندگاری دارد. برای انتخاب و خرید پارچه مناسب بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.

پارچه مناسب کفش باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

پارچه ای که در ساخت کفش از آن استفاده می شود باید دارای مقاومت بالا در برابر پارگی، نرم، سبک و تهویه هوا در کفش صورت گیرد. هر کفش رویه مناسب خود را می طلبد ولی بهترین جنس برای کفش های کتانی استفاده از رویه پارچه ای است. زیرار با توجه به منافذی که در جنس پارچه است تهویه هوا در این کفش ها به راحتی انجام می گیرد. همچنین پارچه وزن بسیار کمی دارد و نرم است که برای انجام فعالیت های ورزشی و پیاده روی بسیار مناسب است. زمانی که قصد خرید کفش های کتونی را دارید به جنس رویه کفش بسیار دقت کنید و از خرید کفش های کتانی با رویه پلاستیکی اجتناب کنید.

پارچه رویه کفش 3

رویه های مختلف کفش

هر کفش رویه متناسب با خود را می طلبد و جنس هر کدام از این رویه ها با یکدیگر متفاوت هستند. از پارچه های مختلفی برای ساخت کفش میتوان استفاده کرد که بهترین آنها پارچه های چرم، برزنت، دیور، جیر و غیره هستند. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه پارچه و با انجام خرید آنلاین پارچه، پارچه مورد نظر خود را تهیه کنید .

کفش ها را می توان از لحاظ کارایی، کیفیت، جنس به چند دسته کلی ، کفش های اسپرت، کفش های پارچه ای، کفش های چرمی تقسیم کرد. برای کفش های غیر ورزشی و مجلسی بهترین جنس پارچه برای رویه این کفش ها چرم است. در گذشته بیشتر از چرم های طبیعی مانند پوست گاو، گوسفند و بز استفاده می کردند ولی امروزه بیشتر از چرم های مصنوعی استفاده می کنند.

ارچه رویه کفش 1

پارچه مناسب کفش ورزشی و انواع رویه کفش ورزشی

رویه کفش اسپرت و کتانی بهتر است از جنس پارچه باشد تا مانع از عرق کردن و بوی بد پا شود. همچنین پارچه به دلیل مشبک بودن جریان هوا را به خوبی رد و بدل می کند. رویه های پارچه ای به کفش های ورزشی زیبایی خاصی می دهند و باعث سبکی و راحتی کفش می شوند. کفش های ورزشی به هر میزان که سبک تر و راحت تر باشند برای استفاده بهتر هستند. یکی از پرکاربردترین پارچه هایی که در ساخت کفش های کتانی از آن استفاده می شود، پارچه های دیور هستند. پارچه های دیور در رنگبندی های متفاوتی در دسترس هستند که همین موضوع باعث جذابیت بیشتر این پارچه ها در تولید کفش های ورزشی شده اند. برخی از شرکت ها از رویه های پلاستیکی برای ساخت کفش های ورزشی استفاده کرده اند که زیبایی خاص خود را دارند ولی باعث تعریق و بوی بد پا می شوند و به هیچ عنوان استفاده از کفش ورزشی با رویه پلاستیکی توصیه نمی شود. شما می توانید با مراجعه به سایت های فروش پارچه کفش، اقدام به خرید پارچه عمده ارزان کنید.

پارچه رویه کفش 4

نحوه خرید پارچه کفش

قیمت پارچه مناسب برای دوخت کفش با توجه به موارد مختلفی همچون جنس، میزان خرید و کیفیت بستگی دارد. چنانچه قصد خرید پارچه عمده را دارید می‌توانید با همکاران ما در فروشگاه پارچه MRA از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.