برای اینکه بتوانید در داخل خانه خوب رفاه و آرامش داشته باشید، باید عوامل مختلف معماری را به خوبی رعایت کنید و از سازه های گوناگون به این منظور کمک بگیرید.
در صورتی که تابش آفتاب به داخل خانه آزاردهنده بوده و بیش از حد لازم است، باید یک سایبان پارچه برزنت را نصب نمایید، داشتن این سازه برزنتی می‌تواند شما را از شر آفتاب سوزان راحت کند و آسایش لازم را برایتان فراهم آورد.
در این مطلب قصد داریم که مهم ترین نکات در خرید سایبان پارچه ای برزنت را بیان کنیم و هر کدام از آن ها را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم.

خرید پار چه سایبان برزنتی

ویژگی های پارچه برزنت سایبان

مهم ترین ویژگی که باید در پارچه برزنت وجود داشته باشد استحکام و دوام بالای آن است، همین مورد است که باعث متفاوت و مستحکم تر بودن آن از دیگر پارچه ها است اگر دقت کرده باشید این سازه همواره در معرض عوامل محیطی بسیاری قرار می‌گیرد.
مواردی مانند نور آفتاب، باران و برف عواملی هستند که بر روی طول عمر و میزان کارایی سایبان تاثیر خواهند گذاشت، از همین رو جنس سایبان باید از برزنت مرغوب باشد تا در برابر این عوامل دوام بیاورد.
در بین انواع پارچه های که در بازار وجود دارد،‌ اکثر سایبان ها از برزنت ساخته می‌شوند زیرا تمامی ویژگی های مثبت را درکنار هم دارد، نکته بعدی که باید به آن دقت کنید ضد آب بودن پارچه برزنت است.
ساختار این پارچه به گونه ای است که هیچ آبی را به خود جذب نمی‌کند و همچنین اجازه عبور آب را نیز نخواهد داد، از همین رو برزنت می‌تواند یک پارچه عالی برای بارانگیر در مغازه ها و سقف انبار های نیمه کاره و یا  پارکینگ ها نیز باشد، بخش زیادی از خرید آنلاین پارچه مربوط به این محصول می‌شود و هرساله حجم زیادی از آن به مشتریان عرضه می‌گردد.

سایبان برزنتی را می‌توان در قسمت های مختلف یک ساختمان نصب نمود و از آن بهره برد، بیشترین کاربرد سایبان‌ها در ورودی ساختمان یا مغازه می‌باشد که حتما آن را تا به حال مشاهده کردید.
در زمستان و پاییز که بارندگی به بیشترین حد خود می‌رسد، وجود این سازه باعث می‌شود که آب به داخل خانه یا مغازه راه پیدا نکند، همچنین وجود این سازه بر روی پنجره ها نیز بسیار معمول است و  از ورود بیش از حد نور جلوگیری می‌کند.
همانطور که می‌دانید تابش مستقیم نور به داخل خانه باعث رنگ پریدگی و آسیب دیدن وسایل خانه می‌شود، در چنین شرایطی استفاده از سایبان برزنتی بهترین انتخاب پیش روی شما می‌باشد.
اندازه و ابعاد پارچه برزنتی باید بر اساس محل نصب اندازه گیری شود پس در هنگام خرید پارچه حتما باید به این نکته دقت کرد. اگر می‌خواهید یک سایبان باکیفیت داشته باشید که سال های زیادی برای شما کار کند، بدون شک سایبان برزنتی بهترین انتخاب پیش روی شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: خرید پارچه بنر

خرید پار چه سایبان برزنتی

سایبان برزنتی در کجا کاربرد دارد

  1. سایبان برزنتی حیاط
    اکثر خانواده هایی که اپارتمان نشین نیستند و خانه هایشان دارای حیاط هست همیشه می‌خواهند مکانی برای خودرو خود داشته باشند که در زمان های بارش باران و برف به عنوان پارکنیک خودرو از آن استفاده کنند.
    در برخی از مواقع نیز خانواده ها دوست دارند به مکانی آرام و به دور از نور خورشید در حیاط خود داشته باشند، اینجا سایبان برزنتی می‌تواند به آن‌ها کمک کند و مکانی سایه و دور از نور خورشید فراهم کند.
  2. سایبان برزنتی ماشین
    همان‌طور که عرض کردیم از پارچه برزنت می‌توان یک سایبان بسیار امن و مستحکم که از لحاظ مالی هم بسیار مقرون به صرفه هست ساخت.
  3. سایبان برزنتی مغازه
    مطمئنا شما بارها مشاهده کردین که تقریبا تمام مغازه ها از سایبان در مقابل فروشگاه خود استفاده می‌کنند، جنس آن‌ها از برزنت هست که باعث جلوگیری از تابش نور خورشید به اجناس شده و از آسیب پذیری آن‌ها پیشگیری می‌کند.
  4. سایبان برزنتی سیار
    مواقعی که افراد قصد کمپینگ زدن در فضا های باز را دارند نیاز به یک مکان بزرگ و سقفی از جنس پارچه دارند که به راحتی قابل حمل باشد و از هزینه نگهداری و استفاده مقرون به صرفه تری برخوردار باشد.
    در چنین مواقعی سایبان های سیار برزنتی وجود دارند که به عنوان کمپینگ های سیار معروف هستند و به راحتی برپا شده باعث ایجاد مکانی عالی برای مراسم های عروسی و مناسبت های مختلف هستند.
  5. سایبان برزنتی کولر
    با نصب سایبان برای کولر باعث افزایش طول عمر آن و همچنین صرفه جویی در هزینه های آب و برق می‌شوند، علاوه بر این‌ها از هوای مطلوب تری نیز برخوردار خواهیم شد.
  6. سایبان برزنتی استخر
    در گرم ترین روز های تابستان نیاز به چتر هایی از جنس برزنت است که بعد از شنا کردن بتوان در زیر سایه آن ها دراز کشید، یا بعد از اتمام تابستان برای جلوگیری از کثیف شدن شدن و آسیب رسی به استخر روکش های برزنتی استخر می‌تواند به کمک شما بیاید.
  7. سایبان برزنتی الاچیخ
    الاچیخ برزنتی یکی از گزینه های کاربردی برای طراحان داخلی و معماران مدرن در زیباسازی فضا و صرفه جویی در پرده ها می‌باشد. از جمله مواردی که طراحان داخلی را برای استفاده از آلاچیق برزنتی ترغیب می‌کند، مواردی مانند طراحی آلاچیق چادری زیبا و راحت، بهبود کارایی فضا، هزینه کم سازه و … می‌باشد.

سایبان برزنتی

عوامل موثر بر قیمت پارچه برزنت

همه ما می‌دانیم که عامل قیمت نقش بسیار مهمی در خریدها دارد و همه افراد سعی می‌کنند تا بهترین قیمت ممکن را پیدا کنند، از همین رو می‌خواهیم عوامل موثر بر قیمت برزنت را بررسی کنیم تا بهترین انتخاب را برای خود انجام دهیم، نکته اولی که باید آن را در نظر بگیرید درجه بندی پارچه است.
در حال حاضر برزنت ها در چندین درجه تولید و عرضه می‌شوند که کیفیت هر کدام از آن ها متفاوت است، مسلما اگر شما بخواهید جنس درجه یک تهیه کنید باید هزینه بیشتری بپردازید ولی در عوض از محصل باکیفیتی برخوردار خواهید شد، امروزه در فروشگاه پارچه ام ار ای نیز می‌توان این درجه بندی را به وضوح مشاهده نمود.
نکته بعدی که باید به آن دقت کنید، مارک و برند می‌باشد. در حال حاضر شرکت های زیادی درحال تولید پارچه برزنت می‌باشند، هر کدام از این شرکت ها دارای اعتبار خاص خود هستند و به همین دلیل قیمت محصولات آن ها با هم تفاوت دارد، اگر به فکر خرید پارچه عمده ارزان قیمت هستید باید به سراغ برندهایی بروید که کمتر شناخته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: خرید پارچه ارتشی

پارچه برزنت را از کجا بخریم

از آنجایی که این برندها در ابتدای  کار خویش هستند،‌ قیمت های مناسب تری برای مشتریان در نظر می‌گیرند، عامل مهم بعدی در تعیین قیمت متراژ مورد نیاز شما در هنگام خرید است، به طور قطع اگر شما این محصول را به صورت جزئی خرید کنید باید هزینه خرده فروشی آن را بپردازید.
این در حالی است که برای خرید عمده پارچه،‌ قیمت به ازای هر متر ارزان تر می‌شود و در نتیجه از قیمت بهتری برخوردار خواهید بود قابل ذکر است که شرایط خود را به صورت کلی بسنجید و با توجه به نوع نیاز خود خرید را به صورت عمده و با قیمت خوب انجام دهید.

فروشگاه ام آر ای بهترین فروشنده انواع پارچه در طرح ها و رنگ های متنوع به صورت عمده و قیمتی بسیار مقرون به صرفه است، برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از بخش قیمت پارچه سایت دیدن نمایید یا با شماره تلفن 021-55583516 تماس حاصل فرمایید.