پارچه برزنت سه لا به خاطر انعطاف زیاد و همچنین استحکام بالا مورد استقبال زیادی واقع شده است و به همین خاطر برای صنایع و حرفه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. پارچه برزنت از جنس پارچه کرباس، پلی استر و یا پلاستیکی همچون پلی آتلین ساخته شده است. این پارچه دارای رنگ بندی متنوعی همچون: قهوه‌ای، خاکی، توسی و کرمی دارد. در میان انواع پارچه برزنت، پارچه برزنت سه لایه از کیفیت بالایی برخوردار است. برای خرید پارچه عمده ارزان قیمت می‌توانید به فروشگاه پارچه مراجعه کنید و یا می توانید برای خرید آنلاین پارچه به صورت اینترنتی اقدام کنید.

خصوصیات بارز پارچه برزنت سه لایه

همانطور که می‌دانید پارچه برزنت از ترکیب الیاف طبیعی و الیاف پلاستیکی ساخته شده است و از کیفیت بسیار بالایی درست شده است. پارچه برزنت سه لایه انواع مختلفی دارد و کارایی بالایی دارد چون دارای خصوصیاتی است. برای خرید پارچه عمده برزنت باید خصوصیات بارز آن را بدانید که شامل موارد زیر است.

  • یکی از خصوصیات بارز این پارچه ضد آب و عدم نشتی آب است که برای مصارف مختلفی همچون چادر مسافرتی، سایبان فروشگاه، چادر کانتینر و ماشین‌های کوچک و بزرگ به کار برده می‌شود و این مزیت را دارد که با خاطری آسوده می‌توانید بار خود را فرسنگ‌ها با تغییر آب و هوا جابجا کنید بدون اینکه به آن آسیبی برسد.
  • از خصوصیتی که می‌توان برای آن ذکر نمود آنتی باکتریال بودن این پارچه است و هرگز حساسیت به وجود نمی‌آورد و به راحتی می‌توانید به عنوان پوشش برای میوه و تره ‌بار از آن بهره برداری می‌کنند. همچنین مقاومت و استحکام زیادی دارد و در عین حال انعطاف‌پذیر نیز می‌باشد. محبوبیت این وسیله بسیار بالا است.
  • تحمل درجه بالا و نسوز بودن جزء خصوصیاتی است که هر پارچه‌ای از آن بهره‌مند نیست همین امر باعث شده در آتش نشانی‌ها از آن استفاده می‌کنند. همچنین در برابر آفتاب، اشعه یو وی، باد مقاومت دارد چون در عین اینکه سبک است و اصلا باد قادر به تکان این پوشش نیست.
  • پارچه برزنت سه لایه در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی دارد همچنین قیمت پارچه بسیار ارزان و مقرون به صرفه می‌باشد به خاطر خصوصیات بارزی که دارد خریداران زیادی را مجذوب خود می‌کند.
پارچه برزنت سه لا 2

مهمترین کارایی پارچه برزنت سه لایه

میزان نخ‌های استفاده شده در پارچه برزنت نسبت به دیگر پارچه‌ها بسیار بیشتر است به همین خاطر از ضخامت و مرغوبیت بالایی برخوردار است و چون میزان الیاف طبیعی آن نسبت به الیاف مصنوعی بیشتر است مورد پسند در صنایع مختلف است و اکثر افراد در مشاغل گوناگون از آن استفاده می‌کنند. مهمترین کارایی پارچه برزنت سه لایه شامل موارد زیر است.

  • یکی از پرکاربرد‌ترین کارایی پارچه برزنت این است که برای تجهیزات و وسایل نقلیه که در فضای باز مانده‌اند مورد استفاده قرار می‌گیرد و مانع تابش مستقیم نور خورشید می‌شود همچنین در برابر برف، گرد و غبار نیز از آن محافظت می‌کند.
  • یکی دیگر از کارایی بالای این پارچه استفاده برای استخر روباز و داربست از آن استفاده می کنند چون ضخیم است و مقاومت بالایی در برابر آسیب‌های جوی دارد. همچنین برای محافظت از چوب و الوار نیز از آن بهره لازم را می برند.
  • این پارچه برای سایبان فروشگاه‌ها و مغازه‌های مختلف استفاده می شود و مانع تابش مستقیم آفتاب و اشعه ماورا بنفش به مواد غذایی موجود در فروشگاه می‌شود علاوه بر این می‌توانید در مسافرت‌ها به عنوان چادر از آن استفاده می‌کنند.

فروشگاه بهترین پارچه برزنتی سه لایه

فروشگاه پارچه برزنت سه لایه پیشگام در تولید و تامین بهترین پارچه برزنت است. این فروشگاه به صورت آنلاین تمام منسوجات خود را به فروش می‌رساند. این فروشگاه دارنده محصولی با کیفیت بالایی است که با قیمت بسیار مناسبی آن را عرضه می‌کند. خریداران پارچه برزنت می‌توانند به راحتی با صبر و حوصله این پارچه رنگی متنوع را ببینند و نسبت به خرید آن اقدام نمایند. خرید پارچه عمده این مزیت را دارد که می‌توانید با قیمت ارزان و مقرون به صرفه آن را بدست آورید.

پارچه برزنت به خاطر اینکه مصرف زیادی دارد و اکثرا از آن در مکان‌های مختلفی به کار می‌برند فروشگاه زیادی در کشور هستند که بهترین پارچه برزنت سه لایه را به فروش می‌رساند. این فروشگاه معتبر است و پارچه برزنت را به صورت تضمینی به فروش می‌رساند. این پارچه محبوب از طریق فروشگاه پارچه MRA به فروش می‌رسد به راحتی می‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید و پس از بررسی لازم نسبت به خرید اقدام نمایید.