امروزه پارچه ها بیشتر از قبل کاربرد پیدا کرده اند و علاوه بر پوشاک مصارف بیشتری در تولید انواع روکش وسایل، کیف و کفش، لباس های مخصوص و… دارند، به همین خاطر خرید پارچه با کیفیت اهمیت زیادی دارد. برای مثال  در قدیم برای تولید چمدان از فلز یا چوب استفاده می کردند که هم پر هزینه بود و هم بسیار سنگین و ناکار آمد. ما در این متن می خواهیم درباره ی خرید پارچه ریپس و مصارف آن صحبت کنیم.

معرفی پارچه ریپس

ریپس نوعی پارچه خشک اما با کیفیت می باشد و مصارف بالایی دارد . این پارچه به طور کلی از الیاف طبیعی مانند نخ و یا پنبه تولید می شود و گاها” دارای یک لایه ی زیری مانند ساتن ،چرم ،پلاستیک و … می باشد که درصد خشکی و قوام پارچه را بالا می برد ، تا برای بعضی مصارف مناسب باشد . پارچه ریپس دارای تراکم پود بالا می باشد و الیاف آن به صورت اریب دوخته می شود ،تراکم این پارچه به گونه ای است که بافت آن را برجسته کرده و  می توان با لمس دست آن را احساس کرد. این پارچه در رنگ های بسیار متنوع تولید می گردد و محدودیتی در رنگ آن وجود ندارد. مقاومت بالای پارچه ریپس آن را به یکی از پرکاربرد ترین پارچه ها در عرصه ی تولید پارچه تبدیل کرده است. در ادامه به کاربرد ها و هچنین بهترین این پارچه را برای خرید پارچه ریپس به صورت عمده اشاره خواهیم کرد.

Guide to buying rips fabric and complete introduction of rips fabric

کاربرد های پارچه ی ریپس

پارچه ی ریپس کاربرد های فراوانی دارد و حالت خشک و دوام بی نظیر این پارچه باعث شده علاوه بر دوخت لباس مصارف دیگری هم داشته باشد. مانند تولید انواع چمدان، ساک ورزشی، کوله پشتی، لباس کار بعضی مشاغل، صندلی های تاشو، زیرانداز های مختلف ، مصارف نظامی ، تولید کیف لبتاب و جامدادی ، تولید کلاه آفتابی و… از این پارچه در تولید کفش های اسپرت نیز استفاده می شود. طبیعی بودن الیاف این پارچه و همچنین دوام بسیار خوبی که دارد باعث می شود تا محصولات حاصله از آن عمر طولانی داشته باشند . از دیگر مشخصات خوب ریپس می توان شست و شوی راحت آن را نام برد که حتی می توان آن را داخل ماشین لباس شویی انداخت. با توجه به این که در هر خانه ای حداقل چند عدد از این وسایل یافت می شود ، به خوبی می توان دریافت که پارچه ی ریپس چقدر کاربردی می باشد و چه پارچه ی پرفروشی است.

 فروشندگان می توانند با خرید پارچه عمده ارزان از طریق وب سایت ما، توجه مشتریان را جلب کنند.

Guide to buying rips fabric and complete introduction of rips fabric

خرید از فروشگاه پارچه

خرید پارچه در حالت عمده بسیار مورد توجه تر و حساس تر از خرید خرد است چرا که شما پارچه را نه برای خود بلکه برای مشتریان تهیه می کنید پس باید هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت انتخاب درست و مناسبی داشته باشید. فروشگاه های زیادی پارچه های متنوعی را به فروش می رسانند ،اما شما باید از فروشگاهی خرید کنید که تمامی پارچه ها را با تنوع در رنگ و نوع همچنین کیفیت بالا عرضه نمایند و قیمت پارچه های که عرضه می کنند مقرون به صرفه باشد.

Guide to buying rips fabric and complete introduction of rips fabric

خرید پارچه به صورت حضوری یا خرید آنلاین ؟

با توجه به شیوع بیماری کرونا و مشکلات حمل و نقل و… خرید آنلاین پارچه انتخابی بهتر در شرایط کنونی می باشد ، شما پارچه ی مورد نظر خود را به صورت غیرحضوری سفارش می دهید و درباره قیمت و کیفیت آن می توانید با مشاورین سایت تماس بگیرید و اطمینان لازم را کسب کنید. خرید آنلاین کار را بسیار راحت می کند، افراد به راحتی می توانند تمام مدل ها ،رنگ آن ها، مشخصات و…در عرض چند دقیقه بررسی نمایند و با مقایسه و… پارچه ها بهترین انتخاب را داشته باشند.

Guide to buying rips fabric and complete introduction of rips fabric

خرید پارچه ریپس به صورت آنلاین

شما می توانید از طریق این سایت پارچه ریپس را به صورت آنلاین خریداری نمایید . اگر چه در پاراگراف های قبلی مشخصات این پارچه را گفته ایم اما شایان ذکر است نکاتی را درباره ی کیفیت این پارچه بگوییم. این پارچه بسیار مقاوم می باشد و می توان سال های سال از کیف دوخته شده از این پارچه استفاده کرد. قابلیت شست و شوی بالایی دارد و پس از شست و شو های مکرر و فراوان ،نرم نمی شود ،رنگ پس نمی دهد و از همه مهم تر شکل و قوام خود را از دست نمی دهد. پارچه ی ریپس از الیاف طبیعی تولید می شوند ،پس تولید کننده گانی که این پارچه را برای تولید کفش می خواهند نگرانی درباره ی ایجاد حساسیت یا عدم تهویه نداشته باشند.

برای خرید پارچه به صورت عمده و یا خرید آنلاین پارچه می توانید و کسب اطلاعت بیشتر می‌توانید به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید.