بعضاً پیش می‌آید که شما نیز به جای خرید لباس، ترجیه می‌دهید با طرح و جنس مورد علاقه‌ی خود لباسی را از خیاط‌های حرفه‌ای سفارش دهید. عملی که باعث می‌شود دست شما در انتخاب و طراحی لباس بسیار بازتر باشد و بتوانید هر طور که مایل هستید آن را طراحی کنید.

یکی از مواردی که در انتخاب لباس اهمیت بسیار زیادی دارد، جنس آن می‌باشد که به نحوی تعیین می‌کند که چه زمان و مکانی می‌توانید آن را به تن کنید. در فصل پاییز با توجه به آب و هوای ملایم شما نیازمند لباسی هستید که نه گرم باشد و نه سرد و بتواند به خوبی شما را پوشش دهد. اینجاست که دانش شما درباره‌ی لباس و جنس آن‌ها به کمکتان می‌آید. فردی که می‌خواهد، به صورت تکی و با تخصص خود لباسی را انتخاب کند باید در این باره اطلاعاتی هر چند پایه داشته باشد. در این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی، توضیح و بررسی بهترین پارچه های پاییزی بپردازیم.

اگر که شما نیز به خرید پارچه علاقه‌مند هستید و به دنبال بهترین کیفیت می‌گردید، می‌توانید با مراجعه به وبسایت ما و انتخاب کالای مورد نظر خود اقدام به خرید کنید. تیم ما تمام سعی خود را بر این دارد که با ارائه‌‌ی بهترین کیفیت در قالبی مدرن و همچنین قیمتی مناسب، نظر کاربران را به خود جلب کند تا هر روزه مشتری بیشتری با کسب و کار ما آشنا شود. همچنین اگر که به اطلاعات بیشتری در این باره نیازمند هستید می‌توانید با برقراری ارتباط با پشتیبانی ما از مسائلی مانند خرید پارچه عمده ارزان قیمت، خرید آنلاین پارچه، فروشگاه پارچه، خرید پارچه و قیمت پارچه مطلع شوید تا با خیال راحت اقدام به خرید کنید.

تعریف پارچه پاییزه

به صورت کلی پارچه پاییزه نوعی پارچه می‌باشد که برای فصل پاییز تعبیه شده و دارای وزن متوسطی است، نه خیلی ضخیم است و نه خیلی نازک. همچنین از لحاظ دما نه خیلی گرم است و نه خیلی سرد که با این شرایط باعث می‌شود بسیار برای فصل پاییز ایده‌آل باشد و استفاده‌ی زیادی برای افراد خیاط و طراح لباس داشته باشد.

انواع پارچه پاییزه

پارچه‌های پاییزه دارای انواع مختلفی هستند که در این بخش به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

فاستونی

این دسته از پارچه نیز از خانواده پارچه های پشمی محسوب می‌شوند و همچنین می‌توانید با استفاده از آن‌ها، طرح های چهارخانه و راه راهی را در لباس‌های خود پیاده سازی کنید.

فلانل

نوع دوم پارچه‌ها فلانل است که به لطیف بودن شهرت دارد و استفاده‌ی اصلی آن برای انواع مانتوهای پاییزه، پالتو، دامن پاییزی و پیراهن‌ها می‌باشند.

مخمل کبریتی

تفاوت های این پارچه با پارچه‌های مخمل ساده این است که پارچه‌های مخمل کبریتی دارای راه راه‌های برجسته می‌باشند.

فوتر

نوع پارچه فوتر پارچه‌های فوتر پشمی و نرم و لطیف هستند و همچنین قابل توجه است که به نسبت پارچه‌های سوییت و مخمل استقامت بیشتری را دارند.

چرم های مصنوعی

پالتوهایی با چرم مصنوعی نازک‌تر و ظریف‌تر هستند و به همان نسبت گرمای کمتری را دارند و چرم‌های طبیعی ضخیم‌تر هستند و برای زمستان مناسب‌تر می‌باشند.

معرفی بهترین پارچه پاییزه

انواع پارچه پاییزه پالتویی

پارچه‌های پاییزه در انواع مختلفی وجود دارند که هر کدام به علت مزایای خاص خود دارای کاربری های متفاوتی هستند. در بخش زیر به مهمترین آن‌ها اشاره کردیم:

  • پشم
  • عایق
  • بادوام
  • ضد باکتری و ضد میکروب
  • ضد حساسیت
  • پایدار
  • شیک

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم از خواندن موارد گفته شده لذت برده باشید و برایتان مفید بوده باشد. اگر که شما نیز به خرید پارچه علاقه‌مند هستید و به دنبال بهترین کیفیت می‌گردید، می‌توانید با مراجعه به وبسایت ما و انتخاب کالای مورد نظر خود اقدام به خرید کنید. تیم ما تمام سعی خود را بر این دارد که با ارائه‌‌ی بهترین کیفیت در قالبی مدرن و همچنین قیمتی مناسب، نظر کاربران را به خود جلب کند تا هر روزه مشتری بیشتری با کسب و کار ما آشنا شود. همچنین اگر که به اطلاعات بیشتری در این باره نیازمند هستید می‌توانید از صفحه تماس باما و  با برقراری ارتباط با پشتیبانی ما از مسائلی مانند خرید پارچه عمده ارزان قیمت، خرید آنلاین پارچه، فروشگاه پارچه، خرید پارچه و قیمت پارچه مطلع شوید تا با خیال راحت اقدام به خرید کنید.