در این مطلب با ما همراه باشید، چرا که به معرفی بهترین نوع پارچه برزنت می‌پردازیم برزنت یکی از محبوب‌ترین پارچه‌هایی است که به صورت گسترده در دسترس عموم قرار گرفته و استفاده‌ی زیادی نیز دارد. محبوبیتی که بی دلیل نیست و در اصل به علت کیفیت بالا و جذابیت این پارچه می‌باشد. پارچه برزنت در دو جنس مختلف وجود دارد، نوع پنبه و پلی استر که هر کدام کاربری و طرفداران بخصوص خود را دارند.

پارچه برزنتی چیست؟

این پارچه که از محبوب‌ترین‌ها میان افراد حرفه‌ای و خوش سلیقه می‌باشد در انواع مختلفی وجود دارد که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید آن را در وزن‌های ۲۲۰ الی ۸۰۰ گرم بر متر مربع سفارش دهید.

تفاوت پارچه برزنت با پارچه‌های دیگر

برخلاف انواع مختلف پارچه‌ها پارچه برزنت مستحکم، انعطاف پذیر و ضد آب می‌باشد. علت آن هم مشخص است، این پارچه معمولا با استفاده از موادی مانند کرباس، پلی استر با روکش یوریتان و یا پلاستیک‌‌هایی مانند پلی اتیلین ساخته و توزیع می‌شود. برای خرید پارچه می‌توانید به بخش محصولات سر بزنید.

همچنین بخوانید: پارچه کرپ جودون

بهترین نوع پارچه برزنت

بهترین پارچه برزنت و کاربرد‌های آن

یکی از کاربردی ترین، زیباترین و البته مستحکم‌ترین پارچه‌های برزنتی را می‌توان پارچه برزنت شعمی دانست که توانسته با کیفیت و کاربری‌های گسترده خود در ذهن فعالان این زمینه جای باز کند. همانطور که گفتیم استفاده و کاربری‌های این پارچه بسیار گسترده می‌باشد تا جایی که از آن برای ساخت چادر‌های محافظتی اتوموبیل نیز ساخته می‌شود، چرا که با ارائه‌ی استحکام بالا و ماندگاری زیاد می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها در این زمینه باشد.
در ساخت برزنت‌های شمعی از مواد یو وی یا همان ماوراء بنفش استفاده می‌شود که می‌تواند در مواقع بسیاری به کمک شما بیاید. برای مثال استفاده از این ماده در ساخت باعث می‌شود که پارچه برزنتی در برابر آفتاب و عوامل طبیعی که به مدت طولانی بر روی آن می‌تابند عکس العملی نشان نداده و پوسیده نشود. همچنین این نوع از برزنت در انواع نسوز وجود دارد که همراه با فول نیز عرضه می‌شوند، این دسته از پارچه‌های برزنتی علاوه بر استحکام خود پارچه، دارای لایه‌ی محافظ اضافی نیز هستند که باعث می‌شود در برابر حرارت مقاوم باشد. از مزیت‌های دیگر پارچه‌های برزنتی می‌توان به خاصیت زد آب بودن آن اشاره کرد، چرا که پارچه برزنتی دارای لایه‌ای می‌باشد که در مقابل نفوذ آب مقاوم است.

کاربرد‌ برزنت شمعی

  • استفاده برای پوشش محافظتی در انبار‌ها
  • ساخت لانه حیوانات
  • ساخت آلاچیق
  • استفاده به عنوان پوشش بالکن
  • استفاده در پوشش استخرها
  • ساخت سایبان

از کاربردهای دیگر برزنت می‌توان به درز گیری داکت‌های کوره، درزگیری دریچه‌های مرتبط با مشعل و آسترکاری سطوح داغ اشاره کرد.

خرید بهترین پارچه برزنت

با مراجعه به وبسایت ما می‌توانید اقدام به خرید آنلاین پارچه کنید، جایی که ما با ارائه‌ی بهترین کیفیت نظیر بهترین پارچه‌های برزنت همچون برزنت کیفی آماده خدمت رسانی به شما هستیم. همچنین می‌توانید برای خرید پارچه عمده ارزان قیمت روی ما حساب کنید چرا که تمام تلاش خود را داریم تا با ارائه‌ی بهترین کیفیت همراه با قیمتی مناسب رضایت مشتری را جذب کنیم.

همچنین بخوانید: مراحل تولید پارچه

بهترین نوع پارچه برزنت

خرید پارچه عمده ارزان قیمت

اگر که به فکر خرید پارچه عمده ارزان قیمت هستید، در آغاز باید پارچه مورد نظر خود را انتخاب کنید. همانطور که گفتیم پارچه برزنت با ارائه‌ی کیفیتی بالا همراه با قیمتی مناسب، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای اینکار باشد. پارچه‌های برزنتی دارای انواع مختلفی هستند که براساس جنس و نوع کاربری به دسته‌های مختلفی تقسیم شده‌اند. پارچه برزنتی بدلیل جنس ضخیم آن و همچنین خشن بودن کاربرد زیادی در ساخت چادر و کاور‌ها دارد.

در زمینه اندازه پارچه برزنتی شاهد این هستیم که انواع این پارچه در عرض‌های استاندارد 100 تا 200 سانتیمتری تولید می‌شوند. یکی دیگر از موارد قابل توجه در خرید این پارچه رنگ بندی آن می‌باشد که در این زمینه نیز شاهد رنگ بندی‌های متفاوتی هستیم که از جذاب‌ترین آن‌ها می‌توان به سبز، قهوه ای و خاکی اشاره کرد که و براساس نیاز کاربر در اوزان 220 الی 740 گرمی تولید می‌گردد.

همچنین این نوع پارچه در اندازه و شکل گفته شده با اسامی یک لا نخ و شش لا نخ نیز شناخته می‌شود.

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم که موارد ذکر شده برایتان کارآمد باشد. اگر که به خرید پارچه عمده از معتبر ترین فروشگاه پارچه علاقه‌مند هستید با ارتباط با پشتیبانی ما از طریق صفحه تماس با ما یا شماره ۵۵۵۸۳۵۱۶ با همکاران ما در ارتباط باشید.