کسانی که به دنبال خرید پارچه چمدان هستند باید به خوبی با انواع پارچه آشنایی داشته باشند تا بتوانند بهترین انتخاب ممکن را صورت بدهند. اگر شما سری به فروشگاه پارچه بزنید می‌توانید نمونه های متنوعی از پارچه چمدان را مشاهده کنید که به صورت ویژه برای این مورد تولید شده اند.
در حال حاضر پارچه های زیادی برای چمدان استفاده می‌شود که هر کدام از آن ها از لحاظ ویژگی ها با یکدیگر تفاوت های اساسی دارند. برای آشنایی با انواع پارچه چمدان این مقاله را تا انتها همراهی کنید، مسلما با اطلاعاتی که به دست می‌آورید قادر خواهید بود بهترین پارچه بازار موجود در بازار چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ قیمت را تهیه کنید.

پارچه نرم مخصوص تولید چمدان

پارچه چمدان سافت کیس (نرم) چیست؟

به صورت کلی پارچه هایی که برای چمدان به کار می‌روند در دو نوع سافت کیس و هارد کیس تقسیم بندی می‌شوند؛ پارچه چمدانی هارد کیس دارای لایه بیرونی سخت و محکم می باشد، به همین علت در برابر ضربه های مکانیکی بسیار مقاوم است.
از مهم ترین آن‌ها که در این دسته قرار می‌گیرند می توان به پارچه برزنت کیفی و کرباس اشاره کرد. پارچه های سافت دارای بافت نرمی هستند و در سال های اخیر بیشتر از آن ها برای تولید چمدان استفاده می‌شود. ظرافت به کار رفته در این چمدان ها محبوبیت بسیار زیادی به آنان بخشیده است.
از مهمترین پارچه هایی که در دسته سافت یا نرم قرار می‌گیرد می توان سومیت را نام برد؛ این پارچه میزان تحمل بار بسیار زیادی دارد و به همین علت است که تولید کنندگان و مصرف کنندگان آن را انتخاب کرده‌اند.
نکته مثبت دیگر درباره سومیت این است که وزن آن بسیار سبک است، در واقع چمدان هایی که با این پارچه ساخته می‌شوند همگی دارای وزن سبکی هستند که همین امر کار حمل و نقل را آسان تر می کند. خوشبختانه دارای خاصیت ضدآب نیز است و مانع از ورود رطوبت و نم به داخل چمدان و در نهایت بالا بردن ایمنی و جلوگیری از آسیب رسی به وسایل داخلی می‌گردد.
این مورد به خصوص در شرایط آب و هوایی بارانی مفید است زیرا محتویات چمدان از خیس شدن در امان خواهند بود، نکته جالب دیگر این است که سومیت ضد‌آتش است و در صورت بروز آتش سوزی به آن آسیبی نمی‌رسد، اگر دوست دارید که وسایل شما در امنیت کامل باشند بهتر است که به سراغ چمدان های سومیتی بروید، اکثر کسانی که به دنبال خرید پارچه عمده ارزان قیمت هستند این محصول را برای خرید خود انتخاب می‌کنند. تمامی ویژگی های مثبت این پارچه میزان محبوبیت آن را چندین برابر کرده است و اکثر تولیدکنندگان به دنبال آن هستند.

عوامل موثر بر قیمت پارچه چمدان

همه ما می‌دانیم که قیمت پارچه یک عامل مهم در هنگام خرید است، برای اینکه آگاهی کامل‌تری در این زمینه به دست بیاوریم باید عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت را بررسی نماییم. اولین عامل مهم در قیمت جنس پارچه است. پارچه های هارد مانند برزنت قیمت کمتری دارند و اگر به دنبال خرید اقتصادی هستید باید به سراغ آن بروید.
قابل ذکر است که با توجه به کیفیت بالای پارچه نرم باید هزینه بیشتری را برای آن پرداخت نمایید، نکته بعدی که بر قیمت تاثیر دارد متراژ پارچه مورد نیاز شما خواهد بود. مسلما خرید پارچه عمده می‌تواند قیمت نهایی را برای شما پایین‌تر بیاورد، به صورت کلی خرید عمده قیمت کمتری نسبت به خرید جزئی خواهد داشت.
به همین علت به شما پیشنهاد می‌کنیم که پارچه سومیت را به مقدار بالاتری تهیه کنید تا هزینه تمام شده به ازای هر متر برایتان کمتر باشد.

پارچه نرم مخصوص تولید چمدان

الیاف به کار رفته در پارچه ها نیز بر روی قیمت آن تاثیر می گذارند، هر چقدر که کیفیت الیاف بیشتر می‌شود قیمت نیز متناسب با آن افزایش پیدا می کند، در حال حاضر روش های زیادی برای خرید پارچه چمدانی وجود دارد که می،توان از آن ها بهره برد، در این میان خرید آنلاین پارچه نیز گسترش زیادی پیدا کرده و هر روزه ده ها سفارش از این طریق ثبت می شود.
با توجه به اینترنتی شدن اکثر خریدها، بازار پارچه نیز از این قافله عقب نمانده و عرضه اینترنتی خود را آغاز کرده است، تمامی تولیدکنندگان می‌توانند به سایت مربوطه مراجعه کنند و محصول مورد نظر خویش را در حجم دلخواه سفارش دهند، محصول شما پس از آماده سازی به آدرسی که خود آن را اعلام می کنید فرستاده خواهد شد.
تمامی این مراحل به صورت کاملا ایمن و مطمئن انجام می‌شود و تمامی مراحل قانونی برای آن طی خواهد شد، اگر دوست دارید که در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید بهترین راه خرید اینترنتی خواهد بود.