هنگام خرید مبل باید به عوامل مختلفی مانند ابعاد، رنگ، سبک، جنس، طرح و موارد دیگر باید توجه کرد. که مهم ترین آن جنس رومبلی است.
اگر مبل با پارچه رومبلی خوب و با کیفیت خریداری شود تا سالیان سال مثل روز اول باقی می ماند.امروزه رو مبلی های مختلفی در حال تولید است، که در این مقاله به معرفی جدید ترین انواع مدل های پارچه مبلی پرداخته ایم.

پارچه مبلی نخی

انواع پارچه مبلی:

پارچه رومبلی نخی(پنبه ای)

پارچه نخی یکی از رایج ترین نوع پارچه های رومبلی است، که در دسته پارچه های که از الیاف طبیعی ساخته  شده اند قرار می گیرد.
پارچه نخی از دوام بالایی برخوردار است, اما اگر به مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار بگیرد رنگ خود را به  مرور از دست می دهد. به راحتی با شستشوی ساده تمیز می شود.

پارچه مبلی ساتن

پارچه ساتن با اینکه دارای تنوع بسیار زیادی در رنگ و طرح دارد, اما امروزه کمتر کسی از این نوع پارچه برای مبل استفاده می کند.پارچه مبلی ساتن به راحتی چروک می شوند, و به سختی تمیز می شوند.

پارچه مبلی ساتن

پارچه مبل از جنس جاجیم-گلیمی

پارچه جاجیم-گلیمی از بافت ضخیمی نسبت به بقیه پارچه ها برخوردار است. که امروزه استفاده از این نوع پارچه بسیار رواج یافته است, و احساس زیبایی به دکوراسیون می دهد.پارچه جاجیم-گلیکی دارای نقش های شلوغ و رنگ های گرم می باشد.

پارچه مبلی جاجیم گلیمی

 

پارچه مبلی مخمل

پارچه مبلی مخمل از پرطرفدارترین پارچه های مبلی می باشد, که هیچ وقت از مد نمی افتد و همچنان محبوب است.مزیت پارچه های مبلی میتوان به بافت و رنگ بندی آن اشاره کرد. هرچه که تراکم و فشردگی پارچه مخمل بیشتر باشد نشان می دهد که از کیفیت بالای برخوردار است.

پارچه مبلی مخمل

فروشگاه پارچه ام آر ای , با استفاده از بهترین الیاف در تولید انواع پارچه سعی در جلب رضایت مشتریان عزیز را دارد. برای مثال :پارچه چمدان, پارچه کیف ابزار, پارچه کوله مدرسه ای