پارچه برزنت یکی از مقاوم‌ترین نوع پارچه است که انواع مختلفی همچون: شمعی، نسوز، کانتینر، نانو و غیره است که هر کدام از پارچه‌ها را بر اساس مواد اولیه بکار رفته در آن شناخته می‌شود. انواع پارچه برزنت در رنگ بندی متنوع برای مکان‌های مختلفی استفاده می‌شود و از نظر انعطاف، کیفیت، رنگ‌بندی و قیمت تفاوت زیادی با هم دارند. پارچه برزنت شمعی انعطاف پذیری بالایی دارد، پارچه برزنت نسوز ضد حریق است و تا دمای ۸۰۰ درجه سانتیگراد را به راحتی تحمل می کند و برزنت کانتینر سبک است و چون سفت و محکم است بر روی کانتینر و ماشین‌های ترانزیت از آن استفاده می‌شود. برای خرید پارچه برزنت به فروشگاه پارچه سراسر کشور مراجعه کنید و با خرید عمده پارچه آن را ارزان و مقرون به صرفه تهیه کنید.

پرکاربرد ترین پارچه برزنت را بشناسید

پارچه های برزنت تنوع زیادی دارند که علاوه بر رنگ از نظر دوخت و مواد اولیه تفاوت‌های زیادی دارند. یکی از این پارچه برزنت نسبت به دیگر انواع پارچه برزنت محبوبیت بیشتری دارد و در میان ایرانیان و دیگر کشور‌ها بسیار پر‌مصرف است برزنت شمعی است و به عنوان پر‌کاربرد ترین نوع برزنت نیز شناخته می‌شود. این پارچه ضخامت قابل توجه‌ای دارد و در عین حال بسیار نرم و لطیف است و برای مصارف بیمارستانی بسیار کار‌ساز است.
همچنین پارچه برزنت شمعی انعطاف پذیری بالایی دارد و کشش خوبی دارد و اصلا به مرور زمان دچار شکستگی نمیشود. این پارچه در برابر تابش خورشید و اشعه UV مقاومت بالایی دارد. قیمت پارچه برزنت شمعی نسبت به دیگر نوع پارچه‌های برزنت کمی پایین‌تر است و ارزان و مقرون به صرفه است. یکی از خصوصیت و ویژگی بارز این پارچه این است که می ‌توانید از هر دو طرف پارچه استفاده کنید و چون ضد حریق است برای مکان‌های پرخطری همچون آتش‌نشانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تفاوت انواع پارچه برزنت با دیگر نوع پارچه‌ها

پارچه یکی از مهمترین اختراعات بشر است که تنوع بسیار در جنس، رنگ، ضخامت و قیمت دارد که ار کدام برای مصارفی مورد استفاده قرار می‌گیرد پارچه برزنت یکی از بهترین نوع پارچه شناخته شده است که انواع مختلفی دارد ولی از نظر ویژگی و مزیت تفاوت چندانی ندارد. پارچه برزنت ضد آب، ضد حریق، مستحکم و در عین حال انعطاف پذیر می‌باشد. از دو طرف پارچه برزنت می‌توانید استفاده کنید و چون مقاومت بالایی دارد در محیط باز همچون سقف پاسیو، استخر، سقف پارکینگ حیاط نیز می توانید از آن استفاده نمایید.

یکی دیگر از مهم ترین کاربردهای پارچه برزنت کاربرد آن به عنوان پارچه برزنت کیفی است.

همچنین بخوانید: توضیحاتی در مورد بهترین پارچه ها برای ساخت کیف

پارچه برزنت 2

ضخامت این پارچه نیز بسیار بیشتر از دیگر نوع پارچه‌ها می‌باشد همچنین ضد آفتاب است اصلا خراب نمی شود و دارای بافت دقیق و پری است و بیشتر از الیاف طبیعی در ساخت آن استفاده شده است در حالی که بعضی از پارچه‌ها به طور خالص از مواد نفتی استفاده شده‌اند. از دیگر تفاوتی که می‌توانید به آن اشاره نمایید کشش بالا و سبکی این پارچه است و برای کانتینر و ترانزیت استفاده می‌شود و مانع ورود گرما، سرما و آسیب‌های آب و هوایی می شود. قواره یا همان طول و عرض پارچه برزنت بسیار وسیع است به گونه‌ای که برای سالن ورزشگاه نیز به راحتی استفاده می‌شود.

خرید پارچه برزنت عمده ارزان قیمت

برای خرید پارچه عمده ارزان قیمت می‌توانید به فروشگاه پارچه اینترنتی مراجعه کنید و انواع پارچه برزنت را می توانید با خرید آسان و لذت بخش از طریق این فروشگاه معتبر تجربه کنید. با خرید آنلاین می‌توانید پارچه برزنت را ببینید و پس از بررسی کیفیت و قیمت نسبت به دیگر سایت ها آن را تهیه و خریداری کنید. از آنجا که خریداران پارچه برزنت بسیار زیاد هستند و برای حرفه و مشاغل مختلف از ان بهره می برند همچنین برای صنایع نیز از آن استفاده می‌کنند. برای خرید پارچه برزنت به صورت عمده یکی از راحت‌ترین راه همان خرید آنلاین پارچه است چون هزینه رفت و برگشت و باربری را ندارید.
همچنین استرس باربری و به سلامت رسیدن بار را ندارید همین امر موجب شده امروزه افراد زیادی برای خرید پارچه از این روش پرکاربرد استفاده کنند و این پارچه را با قیمت ارزان تهیه نمایند پارچه برزنت ماندگاری بالایی دارد و هنگامی که به صورت مستقیم در نور افتاب قرار می گیرد نه تنها پوسیده نمی‌شود بلکه تغییر رنگ نیز نمی‌دهد. پارچه برزنت را به صورت کیلویی و طاقه‌ای نیز به فروش می‌رسانند.

چنانچه قصد خرید پارچه به صورت عمده برای تولید انواع کیف های برزنتی را دارید می‌توانید با کارشناسان ما از طرق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.